Supersaver.no/CO

• Thread starter Thread starter RSL
  • Start date Start date

RSL

ScanFlyer Silver
Hei! :)

Jeg har nettopp bestillt en tur til New York med SuperSaver. Skal fly med CO fra OSL til EWR i September.

Etter litt pønsking fant jeg reservasjonsnummeret til CO på CheckMyTrip, og fikk dermed logget inn i COs system. Der synes jeg det er mye rart. Jeg får mulighet til å endre telefonnummer og bonuspoeng og mye slikt, men telefonnummeret mitt blir plutselig amerikansk, og riktig bonusprogram blir ikke lagret.

I tillegg står det at prisen på reisen er NOK 0 + TAX.

Er dette veldig merkelig, eller er det bare å forvente når man bestiller hos en tredjepart?

Last edited:
Er nok tredjepartsroer. Du kan jo velge seter ved innsjekk eller evt sende vaar eminente CO handler en PM saa ordner han sikkert baade seter samt at rett bonusprogram bekreftes lagt inn. Husk at naar du ikke kjoeper billetter paa continental.com faar du kun 50% EQM i de fleste billigere bookingklasser

Det der med "amerikansk nummer" opplevde jeg også, sist jeg booket hos de (på co.com
).. Kanskje det var derfor de ikke fikk ringt meg, da vi av en eller annen grunn ble flyttet til en avgang som hadde avgangstid over en time før vi ankom flyplassen :rolleyes:

Jeg har også opplevd det samme vedr. telefonnummeret som ble US, bookingen var gjort på COs sider. Enkelte ganger når man sjekker priser m.m. snur datoene seg til US-format i prosessen, så det er en liten bug en plass i systemet.

Når man legger inn tlf no i CO sitt system må man velge hvilket land.
Samt at det er en helt spesifikk måte å legge det inn på. Så det er sikkert noe teknisk i overføringen fra Supersaver som gjør det. Eller i Discus sitt tilfelle fra WEB siden.
Husk at grunnsystemet (til de aller fleste selskaper) er noe som er utviklet for leeeeenge siden, og kladdet pusset og knikket på i mange år.

RSL, send meg gjerne en PM så skal jeg kikke litt på seter for deg

S

Learjet: Jeg husker fakktisk at mitt nummer endret seg etter at du hadde vært inne og fikset seter til meg.. Jeg forsøkte å endre utallige ganger, men det funket bare ikke..

Alle småsnags/bøss vi har hatt med CO ( veldig lite, faktisk ) de siste 18 mnd ( tot 22 flighter ) blir lett fixet i løpet av mindre enn et døgn med en mail til:

custo@coair.com

Helt topp service !:9::exclaimation:devot:

Nevnte jeg også første gangen jeg bestilte hos de? Bestilte i begynnelsen av mars, og først på (selveste) 17. Mai, fikk jeg gått inn på siden og sett på bookingen min, etter opptil flere mailer til CO i mellomtiden..

Back