Støyende onsdag fra idylliske Husøy

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Støyende onsdag fra idylliske Husøy

Så tidlig blir man vekket av brannalarm som går av i unøde, det var altså ingen tidlig avgang man skulle rekke. En bedagelig samlingsdag på jobben blir dermed mindre behagelig enn planlagt.

Ha en god en alle som har rømningsveiene klare.

Last edited:
Re: Støyende onsdag fra idylliske Husøy

God morgen fra Sandaker. Frokost med junior....ser ut som vi må frem med både støvsuger og klut. Prærien venter, og kanskje jeg skal prøve huske bestille parkering på OSL til helgens tur før det er for sent. Ha en fin dag

God morgen fra prærieekspressen. Snart halvveis i arbeidsuka. Ha en fin onsdag

God morgen fra Groruddalen - fremdeles oppholdsvær - faretruende så skal det komme del regn i dag også - før det blir en inngang til helgen.

Inge flyplaner før neste helg - da blir det 9 enkeltturer på fredag og lørdag - veien mot GULLKORTET. Ha en god dag videre.

Jan

Attachments

• Eurobonuskort.jpg
    Eurobonuskort.jpg
    8.4 KB · Views: 319

Go morgen fra Trondheim
Her har man bøttet nedpå kaffe, for å kompensere for trang hjelm. Det ble akkurat passe med akevitt igår ;)
Idag bli rolig hjemmedag med kidsa, da husfruen skal ha en fortjent fridag/kveld.

Ha en fin en :D :D :D

Så tidlig blir man vekket av brannalarm som går av i unøde, det var altså ingen tidlig avgang man skulle rekke. En bedagelig samlingsdag på jobben blir dermed mindre behagelig enn planlagt.

Ha en god en alle som har rømningsveiene klare.

Husøy på Senja ???
Eller Husøy et annet sted i Norge ???

God dag fra Akersgata! I stedet for å jakte på kort bestilte jeg meg en rimelig Berlin-tur med DY i går. Prisene på "ukurante" tider virker ikke å ha gått noe opp etter at AirBerlin og Ryanair forsvant, lett å finne 299 kr ut onsdag ettermiddag og vel 300 kr hjem fredag kveld. Så da holder jeg tradisjonen ved like - "marsipantur" til Berlin i slutten av november,s om de siste tre årene før.

Fin-fin onsdag ønskes!

God formiddag fra varme Malta!

Møter, møter og atter møter, men rekker da en liten time i sola på ettermiddagen i dag. :)

Hjem med SK hele veien i morgen, håper de tekniske duppedittene som har fått heteslag er fikset og alt er i rute innen den tid..

Ha en dag fri for tekniske utfordringer alle!

Kim

God dag fra sk907, OT gikk gjennom for meg og kompisen til glede både for oss og de som kunne ta setene våre på rad 30. 18 timer igjen så venter 2 uker i Kimpe-land

Last edited:

Husøy på Senja ???
Eller Husøy et annet sted i Norge ???
Det er flere av dem i Norge. Denne er like ved Tønsberg. Borge Hotell der er visst et enkelt og ikke for dyrt sted å arrangere samlinger. Idyllisk og gammeldags er det også. Vi hadde også samling her sist sommer, men da uten brannalarm.

http://www.hotellborge.no/

Back