STORT MODELSALG

Claudio BR

Newcomer
Kaere venner - jeg er ny her paa forum, dansk saa undskyld sproget. MNeldte mig paa, idet
REN NOSTALGI.
Stor samling af nordiske flymodeller til salg – rent liebhaver.
Omfatter et stoerre antal SAS samt Linjeflyg, Braathens SAFE, Sterling, Finnair, Icelandair samt enkelte relaterede (Lithauen, Tyskland etc.).
Alle I skala 1/600 fabrikeret I 1980-90erne paa vegne af luftfartsselskaberne (med licens) af kendte Schuce/Schabak I Tyskland. En del benyttedes dengang som promotion, andre solgtes “in-flight”.
Model-stoebning identisk og absolut omponerende. Hver model derefter haandlavet - dvs ingen 100pct identisk idet overfoeringsmateriale paasattes manuelt … rent faktisk af husmoedre I det tidligere DDR, Oesttyskland. En historie talende for sig selv.
Af samme aarsag var kun faa helt perfekte, (set I nu-tidens computer oeje), men paa linje med alle andre samlerobjekter fra tiden og med den charme, der hoerte tiden til. Imidlertid, som mangeaarig samler lykkedes det mig at skabe en samling af de absolut bedste modeler lavet - nu til salg!
Jeg foretraekker at saelge samlingen som et hele, men skulle nogen oneske blot en enkelt model, muligt om ikke samlingens helhed oedelaegges. Om oensket til diorama eller lignende, kan jeg tilbyde et yderlige antal modeler fra andre dele af verden (baade europaeiske og interkontinentale selskaber og flytyper) passende dertil.
Fly-historisk en perle med logos og flytyper. Samtidig et samler tilbud fra tiden, der ellers blot hoerte “Märklin”, Dinky-Toys” og “Britains” til (tog, biler og soldater).
Skala 1/660 – som eksempel er en B 737-2 serie lige over 5cm lang, em B 727 knapt 8cm og en B 747 knapt 12cm.
Fotos og andre detaljer fremvises gerne paa anmodning fra serioese interesserede.
Jeg er gammel Skandinavisk luftfartmand, bor i Brasilien og ser helst min samling vende tilbage til SIT omraade.
Det er blot at kontakte mig .....

Back