Stordalen Charter?

Re: Stordalen Charter ?

NetJets er jo Stordalen kunde av. Kanskje noe han har fikset via dem?
Eller Indian Airlines som besøkte OSL nylig (i går?)

Last edited:

09:00 Marrakech ZT7161 Voronezhavia REM Avreist 09:00

Dette hørtes vel ikke akkurat ut som det er eksklusivt nok, men kanskje en ICAO-kode mix-up?

Ikke helt sikker, men mener å ha hørt snakk om en 757 fra Titan Airways i sammenheng med dette..

Det var vel en 767 tror jeg som dro herfra i morges, på vegne av Stordalen Int'l Airlines and bound for Marrakech, men hvilket individ dog vet jeg ikke

Jeg hørte 767-300 fra Titan...

EDIT: Og det var jeg ikke først med akkurat...

Maskinen hadde visst påmalt hjerter på skroget eller haleroret i flg en bekjent. Var det kun for denne seansen tro? Ingen som har bilder?

I følge VG hadde den monogram for de som skal gifte seg på halen og inne på alle flysetene....

I følge VG hadde den monogram for de som skal gifte seg på halen og inne på alle flysetene....

Har man for mye penger, så er jo det også en måte å sørge for å slanke lommeboka litt.... :) Artig med den typen folk! Hva skal man med pengene når man ligger å slapper av 3 fot under jordskorpa?

Herlig at han gjør så mye ut av bryllupet sitt. Hadde gjort noe tilsvarende hadde jeg vært i Bally-skoene hans jeg også.

Da er det vel store sjanser for at det var G-POWD som var innom OSL i dag.

Jeg mener... aviser, TV, scanair spottere... det må da finnes noen bilder av dette??

HVis maskinen var påmalt hjerter synes jeg nesten det er litt overraskende hvis ikke VGs fotograf kastet seg over den.

Sa noen Stormannsgalskapdalen?

Neida, han er en miljøvernforkjemper av rang. :rolleyes: Nuvel, synes det er hyggelig at de har et fint bryllup. Og Marokko er som jeg selv skulle ha valgt det, selv om rikinger harryfiserer litt det landet. Så lenge jeg slipper å klikke på tabloidenes vegg-til-vegg-dekning av saken så er jeg fornøyd.

Neida, han er en miljøvernforkjemper av rang. :rolleyes:

HEHEHEHE, ja han er ca. like mye miljøverner som de fjotthauene i Natur&Ungdom og sånnt. Iallefall like full av kunnskap og evne til refleksjon (ironivarsel, ironivarsel) :cool:

Back