Stor prisforskjell på wideroe.no og lufthansa.no

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Stor prisforskjell på wideroe.no og lufthansa.no

Har såvidt begynt å planlegge årets USA reise. Søker først på wideroe.no og får frem en pris pr. person med SAS/United til SFO på NOK 8.621. Søker så på Lufthansa og får en mye billigere pris - NOK 5.824,- pr person. Lufthansa alternativet er også 5 timer og 52 minutter raskere...

2-0 til Lufthansa!!!

Hvorfor kommer ikke LH opp på wideroe.no?

Re: Stor prisforskjell på wideroe.no og lufthansa.no

Det kan være så enkelt at dette er en web-unik kampanjepris som kun selges på lufthansa.com . Dette ser vi stadig vekk. på wideroe.no finner du publiserte priser, som oftest er konkurransedyktige. At LH ikke kommer opp her kan være at deres publiserte priser ikke kommer med på listen over de ellers 4 billigste. Moralen er uansett at man bør sjekke flere nettsteder når man skal ut å reise langt! Hvilke datoer søkte du på forresten ?

Ut 11. april og hjem 24. april... Har også sjekket BA og Continental...BA var dyrt CO hadde bra priser... BA hadde en tøff sak om oppgradering til World Traveller Plus... Tror det blir Lufthansa - selv om det er den eldre Edvardsen som skal betale.

Ved å bruke Widerøes avansert søk kom det mye bedre priser 11 og 24 April:
BA: 4.613kr
AF: 4.747kr
KL/AF: 5.205kr

Avansert søk

Originally posted by MountainDew
Ved å bruke Widerøes avansert søk kom det mye bedre priser 11 og 24 April:
BA: 4.613kr
AF: 4.747kr
KL/AF: 5.205kr
Avansert søk

Alltid trevligt att jämföra priser, Arlanda-SFO de dagar du vill åka ungefär 4500 NOK med BA.

155 kr i skilnad mellom OSL og ARN. Det var ikke mye å skryte om ^_^

Originally posted by MountainDew
155 kr i skilnad mellom OSL og ARN. Det var ikke mye å skryte om ^_^

Vilket heller inte var avsikten.

ba.com kom opp med en pris på over NOK 9.000...

Her skal du få et SUPERBILLIG alternativ. www.united.com

LHR-SFO-LHR non stop kom på latterlige 595.10 med alle skatter! Bare å kjøpe en 900 kroners billett OSL-LHR-OSL med SAS så blir dette billig, gitt. Samt at Economy Plus helt klart er å foretrekke foran alle de andre flyselskapene.

Saksing fra www.united.com.

Price per adult USD 595.10
United 931 WLXNNGBW
Depart: LHR Apr 11 02:15 PM
Arrive: SFO Apr 11 05:12 PM Non-stop 10h 57m
Boeing 777

United 930 WLXNNGBW
Depart: SFO Apr 24 01:12 PM
Arrive: LHR Apr 25 07:10 AM Next day Non-stop 9h 58m
Boeing 747-400

Vanvittig bra!!! Skal se at jeg skal prøve å få den eldre Edvardsen med på dette...:D

Hvordan ser jeg at dette er Economy Plus? Hva søker jeg på? Den eldre Edvardsen har nå ringt fra Gran Canaria og er 100% for United til SFO...:D

Tittet på airfrance.no. 4.825 og full FB pott på 12.796 poeng. 744 med ny innredning med topp IFE. UA har håpløs dårlig IFE.

I tillegg kun ca. 1 time connection på CDG. I tillegg kan du velge seter i bookingprosessen, og ved tidlig check-in kan en senere endre til nødutgang etc. :lightbulb

Egentlig, ja. Skrekkens tilbud for de som er i transit ! :(

Er ikke medlem av FB så da kommer jo ikke akkurat AF positivt ut... 744 vil jeg helst unngå hvis de da ikke har noen to-setere ombord. Det beste er vel UA 777 eller LH A340-600...

Forstår EB, man burde ikke samle alle poengene i flere kurver, men i dagens situasjon
vil det ikke være så dumt å hoppe inn i FB også. Programmet har så mange fordeler.

Er fortsatt sølv med EB, men ikke på grunn av SK som vi mer eller mindre har gitt opp, men LH. Regner med det fortsetter et år til, denne gang grunnet AC+LH.

Vedr. AF så er spes deres 777 helt topp. Selv uten nødutgang sitter man meget godt. Mye grunnet setene. Men den går jo ikke til SFO.:(

En ting til. Med FB har du NW sine nye A330 over dammen. Selv om ikke min favoritt, men de er meget flotte, og tosetere. Servicen til NW er overraskende bra.:exclamati

Benplassen til UA lokker... Men BA har også en World Traveller Plus kabin...:D

Flyr du via CDG, så har herlig vente-vin på terminalen da!

Flyselskap med 3-setere er ikke aktuelt...uansett! Vin skal jeg nok få ombord - det er jo 11 timers flyvninger vi snakker om. UA serverer jo også Starbucks...:D

Send meg en PM, så skal vi trykke på noen taster og se hva vi finner.

Back