• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Stor god onsdag morgen.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Stor god morgen fra UAE. I går kom det en tredje Sudcaravelle Jr til verden, så nå kan man vel si at man har bidratt med sitt. Gutt denne gangen så man må vel begynne å lete etter noen maskuline hobbyer?:o Sykehuset holder Jumeirah standard med valet parking, room service osv.

Nyt dagen :-)

Gratulerer! Få ham ut til flyplassgjerdene jo før jo heller!

Her i Winter Wonderland sitter vi og ser på Obama. Glad jeg ikke skal ut og kjøre i morgen. Skolene er stengt, så da blir det litt ekstra søvn også. Atlanta-området er glasert, så det blir ikke pent i morgen tidlig. Home office rules!

Last edited:
Gratulerer til the Caravelles :up:

Her i Oslo har jeg tatt tranen min og er klar for et tur til provinsen. Første gang på lenge jeg ikke har fått låne bil eller skaffet meg haik, så blir å ta bussen som bare tar cash. Ha en fin dag

God alt for tidlig morgen fra Statsbanens mellom Lillehammer og Gardermoen. Fikk plassert kone og avkom hos svigers i går kveld og er på vei sydover igjen - for å reise nordover med DY360 til Harstad. Slitsom kjøretur oppover i går kveld, med brøytekolonner og realt sneføre. Snaue 5 timer i bingen gjør at øynene er litt smale, men det skal bli en bra dag!

Gratulerer til SudCaravelle :)

God mornings fra Sola. Da er vi halvveis i uka som nesten bare inne holder inne-jobbing.
Men planer om en tur til Trondheim en av de to neste ukene er på gang. I dag blir det møte med Statens vegvesen som skal med til å rote tingene enda mer til.

Ha en god dag.

God morgen, varme gratulasjoner til familien Sud Caravelle
Venter på bussen til SVG, håper denne dagen ikke blir brutalt voldtatt av forsinkelser, deicing og andre finurligheter, startet med en gate change til 26

Gratulerer med befolkningeøkning i sandkassen og god dag også til de som ikke driver med denslags. Her må jeg se å komme meg i bassenget idag om jeg skal klare svømme meg til Kroatia.

Grattis med en ny liten araber til SudCaravelle! Hvis du får Emiratisk pass på han, så er vel fremtiden din sikret? :colgate:

Ikke full så fin morgen her fra det Sørlandske hvor snøværet satt inn igjen i natt, og etter et par plussgrader i går og ditto vått, har det fryst på igjen i dag med ditto skøytebane. Hurra meg not!

Glad jeg kjørte ned fra det Østlandske i går ettermiddag. Bare veier hele veien. Er vel neppe det i dag.

I dag blir det kontortjeneste før det blir et møte etter jobb. Så da gjør man ikke noe mer galt denne dagen.

BF:cool2

God formiddag fra bartebyen. Gratulerer til fru og herr SudCaravelle med familieforøkelsen,passet bra med en tut nå,han blir vel godt tatt vare på av sine søstre tenker jeg :)
Her i barteland har sykdommen langt på vei sluppet taket,så jobben kaller i morra. Det skal bli deilig å komme seg ut av huset igjen....:)

Ønsker alle en flotters dag :) :) :)

God dag. Gratulerer til Caravellene!

Ellers lite planer i dag annet enn å komme seg gjennom arbeidsdagen.

Grattis Caravelle!

God morgen fra Linje 1. Trøtt i trynet etter en nokså omfattende Europaturne den siste uken. Fått prøvd mye rart fra IB og LA. Veldig gøy men tror ikke jeg blir like ambisiøs på flyfronten neste gang. Phew. Opp kl 4 for å fly A340 og sånt.

Men nå er det heimen som venter i en uke

ha en fin dag

Grattulerer til Sud! Fullt kjør i Bergen i dag, også ut å spise gormet burger (hva nå det er) senere. Ligger unna Gin tror jeg.

God formiddag fra Forus,
Ingen snø , litt mindre vind her over på morgenkvisten idag.
Et par møter på planen idag, ellers alminnelig travelt.

Ha en fin dag.

Riktig god onsdagsmorgen. Vanlig oslo-vær (siste 30 dagers trend i alle fall) med snø og atter snø og dårlig brøytede fortau.

Savner Dubai - og skal tilbake dit senere. Grattis så mye med en sønn, SudCaravelle

Stor god morgen fra UAE. I går kom det en tredje Sudcaravelle Jr til verden, så nå kan man vel si at man har bidratt med sitt. Gutt denne gangen så man må vel begynne å lete etter noen maskuline hobbyer?:o Sykehuset holder Jumeirah standard med valet parking, room service osv.

Gratulerer!

Whoa - her ved Atlanta er jeg dobbelt så glad som vanlig for hjemmekontoret. Byen er iset ned og veiene ufremkommelige. De som er ute og kjører nå kommer ingen vei ... Salting og sanding ser ikke ut til å ha hjulpet noe særlig ....

13 kuldegrader og solskinn, men det hjelper nok lite siden det skal holde seg kaldt. I morgen blir det nok bedre og fredag skal det bli oppimot 20 varme ..

Men vi har øl, brus og sjokolademelk, så vi klarer oss!

Gratulerer! Hold deg vekk fra jobb nå da!

Whoa - her ved Atlanta er jeg dobbelt så glad som vanlig for hjemmekontoret. Byen er iset ned og veiene ufremkommelige. De som er ute og kjører nå kommer ingen vei ... Salting og sanding ser ikke ut til å ha hjulpet noe særlig ....

13 kuldegrader og solskinn, men det hjelper nok lite siden det skal holde seg kaldt. I morgen blir det nok bedre og fredag skal det bli oppimot 20 varme ..

Men vi har øl, brus og sjokolademelk, så vi klarer oss!

Morsomt at folk aldri lærer, spesielt disse atomvitende amerikanerne. Natur > menneske, any day, any time :)

Ellers grei ettermiddag fra FBU. Her holder man stand, blir nok en 14-timers i dag også. Jaja, snart Februar!

Morsomt at folk aldri lærer, spesielt disse atomvitende amerikanerne

Man kan ikke sko seg for full vinter når man bor på samme breddegrad som Nord-Afrika .. Det blir altfor dyrt. Imidlertid får media ta sin del av skylda. De hyler over seg hver gang det varsles et snefnugg, så når det først ble alvor, var det ropt 'ulv' for mange ganger ..

I retrospekt - skolene skulle vært stengt helt i går. Mye av problemene oppsto fordi folk måtte hjem fra jobb og hente unger på skolene. Men det er lett å være etterpåklok.

Og der kom det jaggu en strøbil forbi her hos oss også .. ikke verst!

Back