• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

stor delay sk973 CPH . BKK

Så lige en extra BKK maskine på radarn

Den blev 9 timer delayed , fick de nogen forplejning ??

08:00 08:15 Bangkok SAS SK6973 Departed
14:25 Bangkok Thai Airways TG951
22:50 Bangkok SAS SK973 3

Ulf Scanhorse

Min spörgsmål var dumt stilled :)
Hvad jeg egentlig mente var
hvis de blev siddende I lufthavnen eller på flyet
hele natta , eller blev der hotel overnatt ??

en lille en idag 15/8

12:20 15:00 Washington SAS SK925 Closing

16:05 17:01 Tokyo/Narita SAS SK984

Ulf Scanhorse

Last edited:
Jeg ved ikke hvad der er sket i dette konkrete tilfælde, men jeg kender til flere fortilfælde hos SK, hvor man forsøger at få kontakt til så mange som mulige og beder dem blive hjemme hvis muligt - evt. tage hjem igen, hvis de bor tæt på lufthavnen (her betaler SK transport hvis man ønsker det). Hvis de er mødt op på lufthavnen eller ikke har mulighed for at blive hjemme (evt. pga connecting flights el.lign) - så får de naturligvis forplejning og hotelovernatning m.v.

Som nævnt er det ikke relateret til dette enkelttilfælde, men sådan er procedurerne ved tidligere delays som jeg har kendskab til.

Det afhænger naturligvis også af hvor tidligt man kender til denne delay. Ofte er så lange delays også noget man ved i god tid...

De øvrige delays fra idag er vel helt vanligt for SK lige p.t. Såvidt jeg kan se, så går der ikke en dag uden en eller anden delay på IC - og sådan har det været i flere uger nu. Håber snart de flyver IC efter planen igen...

Back