• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Stockholm - Kina i løpet av et år med SAS

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Stockholm - Kina i løpet av et år med SAS

SAS til Kina fra Stockholm
Indenfor et år vil SAS flyve direkte fra Stockholm til Kina, selskabets største oversøiske vækstområde. Dermed fjernes bl.a. passagerer fra SAS’ Kina-ruter fra København - og Finnair.
Om det skal være fra Stockholm til Beijing, Shanghai eller en helt tredje kinesisk destination er endnu ikke afgjort.
"Men vor trafik til Kina går rigtig godt - og det giver smag efter mere. Vi håber derfor indenfor et år på en direkte forbindelse fra Stockholm til Kina," siger Lars Lindgren, direktør for SAS International, til avisen Dagens Industri.

SAS betjener i dag Kina fra Københavns Lufthavn med daglige flyvninger til Beijing samt seks gange om ugen til Shanghai.

SAS åbner også direkte ruter fra Sverige til bl.a. Birmingham, Teheran og Split.

Kilde: Takeoff.nu

-----
Da må vel SK ha en maskin til?
 
Re: Stockholm - Kina i løpet av et år med SAS

"(...) Vi håber derfor indenfor et år på en direkte forbindelse fra Stockholm til Kina."
Med andre ord: Her har Takeoff.nu gjort gammelt nytt "ny" igjen ved å spørre SAS en gang til om ting som allerede er kjent.

Ja, SAS ser etter fler langrutemaskiner, fordi de "håper på" å kunne starte opp mer langruteproduksjon. Men det er jo også gammelt nytt.

Men spennende blir det... :)
 
Back
Top