Stille ut...

ThomAAs

ScanFlyer Gold
Hvordan viser dere frem samlingen i stuen?
I skap eller hva?

Jeg må utvide og trenger tips til skap å oppbevare i, jeg har allerede et fra Ikea, men der er kapasiteten SPRENGT...

Hehe, ja ikke sant. Men jeg syns plassen i det er for lite i forhold til hva den tar av plass..
Som betyr at det er for få hyller...

Jeg har ett par Billy bokhyller, med glasshyller og dører, med lys.
Du får kjøpt hyller løst, så det er bare å stappe inn av hjertenslyst.....
Det funker som bara det.

Erik.

IKEA har et fint veggmontert skap med glassdør og glasshyller - slipper å tørke støv

Lidl i Sverige har ett tilbud på glasskåp för 399 kr från 27 december som ser ganska bra ut. Eftersom Lidl roterar alla varor i Europa så finns det kanske på Lidl i Norge också, eller så kommer det snart.

Jeg har et vitrineskap som jeg fikk gratis, med glasshyller og lys og det hele.. Bare å skru av dørene, så var det perfekt til bruket.. Ikke så mange fly enda jeg da, men utrulig hvor fort det fylles opp med en 1/200-samling...

okei, ja det der er hva jeg kaller en virkelig samling.. blir vel ikke på en stund enda at samlinga mi er så stor men.. Har noen modeller under bestilling, bl.a komplett boeing line-up fra 707-787, fylles fort opp med et par-tre sånne bestillinger ;-)

Blir rent sentimental når jeg ser A300`n i SAS design...(...som også var min første flymodell - vunnet på et rebusløp for SAS ansatte med familier)

Många rariteter där - MD-80n med Lillehammer '94-färgerna är oerhört unik!

jeg ble nesten den glade eier av en Lillehammer-80 i skala 1:50 for et par år siden.... Den slapp unna, men jeg sikret meg en i 1:200!

Back