Stenging av tråder

LN-ATC

ScanFlyer Silver
Stenging av tråder

Gutter, dette ligner vel litt mye på STP?

Greit nok å stenge tråder hvor folk krangler, blodet spruter og bare svada kommer fram, men...?

Er det noen som har et behov for å vise makt? (På samme måte som de slemme flygelederne?)

:skep

Replying to Topic 'Stenging av tråder'

Personlig så synes jeg kanskje det var en smule unødvendig å stenge stråden om det merkelige flyet i Stavanger. Det er nå bare min vurdering. Dersom noen hadde fått gå ombord ville det sikkert ikke blitt en sak ut av det....

.

Attachments

• ministerofscanair.jpg
    ministerofscanair.jpg
    89.5 KB · Views: 26

Originally posted by LN-ATC
(...)
Er det noen som har et behov for å vise makt? (På samme måte som de slemme flygelederne?)

:skep

Vær så snill å ikke gjøre dette til et "flygeledere mot røkla"-spørsmål, for slik er det jo ikke. :hi2

Jeg stengte flyverledertraaden fordi den var beveget seg over i 'Randi-land' og der har vi allerede en tresiders traad for de som finner emnet interessant ....

Og tråden ble ikke stengt fordi en av deltakerne var en kar fra Stavanger-kanten som ikke alltid er enig med røkla?

Originally posted by Fly high

Og tråden ble ikke stengt fordi en av deltakerne var en kar fra Stavanger-kanten som ikke alltid er enig med røkla?

Nei!

Och bara så att det är sagt så stänger vi väldigt lite trådar jämfört med andra (flyg)forum. Nivån här är generellt sett väldigt hög och vi strävar alla för att upprätthålla den och därför låser vi när det anses behövligt. Själv tycker jag det är någonting som verkar gå i vågor.

Om någon i nte är nöjd med att en tråd blir stängd så motivera varför. Det har hänt att vi har öppnat trådar igen efter omvärdering.

Greit nok, men argumentet om at tråden gikk over i "Randi-land" blir litt underlig. Hvis man skal samle alle synspunkter som har med "Randi-land" å gjøre, så blir det ytterst mange fokus i en og samme tråd. Men, OK ...

Jeg har da ikke sagt et ord på to dager, dessuten er jeg jo snill gutt her. Som eier og leder av et transportfirma så har jeg viktigere ting å gjøre. Men dette forumet har igjen fattet min interesse for en stund, så jeg følger med... ;)

Jeg skjønner egentlig godt at tråden(e) ble stengt..

Personlig er det to ting jeg er sinnsykt lei av for tiden;
- Flygeledere vs Avinor vs Randi Flesland
- CIA vs Stavanger Aftenblad vs Spottere

Det må da finnes bedre ting å disuktere til døde? :)

Edit: jeg klarer ikke å dy meg, og må nesten slenge på en tredje ting på lista, og det er han der tullingen i grønne klær som står og nekter rundt om kring i trådene..

Jeg aksepterer ledelsens svar! (For en gangs skyld!) :devot:

JA, ENML; no er det nok av han irakaren for ei stund....ok???:) :thumbup

Å søren, jeg trodde han var Moldenser!

Originally posted by wf145

JA, ENML; no er det nok av han irakaren for ei stund....ok???:) :thumbup

Det er forsåvidt greit nok det wf145 og jeg ventet spent på når den første bemerkningen kom, men jeg synest det nå begynner å helle litt mot den "gamle diskusjonen" vi hadde på moder forumet og også har hatt litt her... at det blir litt slik at "Du må gjerne diskutere hva du vil, så lenge du diskuterer det vi liker å diskutere". Jeg i utgangspunktet enig med LN-ATC her, når han stiller spørsmålet som er innledningen for denne tråd, men aksepterer i likhet med han det svar som er gitt.

Allikevell er jeg av den oppfatning at det nå var lav terskel for å stenge "CIA fly tråden" da den ikke gikk mer off topic enn andre tråder og det tydelig var mange som ønsket å diskutere rundt temaet. Selv om moderatorer (og andre) synest en tråd blir kjedelig og går rundt og rundt, så er det etter mitt syn litt "farlig" å stenge den. Vi må ikke glemme at vi er ca 460 registrerte her på forumet og at det følgelig vil være MINST 460 meninger rundt et tema. Skal man da begynne å stenge tråder fordi noen mener at de er kjedelige eller ikke kommer noen veg, så blir det ikke mye diskusjon i forumet mere.

Men, OK, Info sjefen har fått fyken og sitter nå å venter i et fly på Sola. Så dersom du har et skikkelig nattkamera og er litt rask så rekker du nok å fotografere det. Til info: Flyet er helt hvitt og det står en fyr i mørk dress og sol(a)briller utenfor....

Keep on smiling, for om 100 år er alt glemt!
:)

Eg synes ikke den tråden kvalifiserer til å bli stengt. Det var en del ironi og morsomheter på bekostning av en Stavangeravis, men så veldig ille var det da ikke!

Kan noen vennligst stenge denne tråden før den blir off-topic????

;)

Originally posted by MountainDew

Eg synes ikke den tråden kvalifiserer til å bli stengt. Det var en del ironi og morsomheter på bekostning av en Stavangeravis, men så veldig ille var det da ikke!

Enig med du!

Om en tråd går litt off-topic i forhold til hva den startet ut som så er det vel ikke akkurat så veldig farlig (noe svært mange tråder etterhvert gjør). Mange samtidige tråder om tilnærmet samme tema derimot bør man kanskje vurdere å stenge/merge dersom det går.

Når det gjelder å skille mellom synsing og fakta så er jeg forsåvidt tilbøyelig til å være enig i at det er på sin plass, men det er ikke alltid at alle er enig i en virkelighetsoppfatning (det er nok enkelt å bli enige om at SAS Braathens har x antall fly, men i andre tilfeller kan det være noe mer uklart).

Back