Stemmer SAS app EB poeng opptjening?

hanschristian

ScanFlyer Blue
Browset litt raskt etter en dagstur til Athen i SAS sin app- og valgte t/r i GO. Prisen er fin på 1831,- men jeg stusset over at de skriver "Silver earns 8000 point"

Antar at man kun får dette ved Plus billetter på samme strekket- men det står strengt tatt svart på hvitt.... Noen som har lagt merke til dette selv tidligere? Og gikk det gjennom?
ImageUploadedByTapatalk1409680545.253648.jpg

På sas.no regnes det ut 4000 poeng. Så det er nok en glipp. Om man ikke for ekstra for å bestille reisen i app.

Jeg sjekket akkurat på SAS-appen og for meg kommer det opp Silver 4000, så det er nok bare en liten feil. :)

Noen som har lagt merke til dette selv tidligere? Og gikk det gjennom?

Jeg har sett det i blant, og skjer om du f.eks. prøver å bestille en SAS Plus billett og går tilbake og endrer det til SAS Go - og omvendt. Det er jo bare til informasjon, og du får ikke noe mer eller mindre poeng av denne grunnen.

Opplevde noe av det samme her i går. Skjekket en tur til ATH, og uansett routing ble poengsummen den samme, 11250 om jeg husker korrekt. Så noe er vel feil, da for eks routing via ARN burde gi 2400 pluss 25 % ekstra ( er EBG ) i forhold til direkte fra OSL

Back