Strekker meg ikke så fryktelig langt for å samle bonuspoeng. Tar større utlegg på SAS MC, men bruker bare vanlig BankAxept i matbutikken, samme om det er Coop, NG eller Rema, så man slipper alt for mye styr med å holde kontroll på mine/dine/våre penger. Flybiletter velges etter reisetid og kostnad, fremfor selskap/allianse. Direkte fra TRF trumfer mye og man skal hoste opp gode argumenter for å legge inn en mellomlanding i CPH eller kjøretur til OSL kun for å fly SAS