Status-match Hilton Hhonors Gold -> Sixt Gold

OK? Er det jeg som misforstår her?

Ser st du kan søke om "gull kort" på linken nederst på siden.

Men....

Get all the advantages of the Sixt Cards. After placing 3 rentals within the year, you will automatically receive your Gold Sixt Card at the beginning of the following month (US-residents only).
Customers outside the US can attain Gold status with 5 rentals in one year

Ja, det er jo helt fair deal. Man får en rabbatert veg mot Gull hos sixt. I tillegg får man opptil 20% på leiebil hos Sixt med HHonors Gold, så bør ikke vær alt for vanskelig å anskaffe dersom man er litt bereist.

EDIT:
Save up to 20% and earn 500 HHonors Points
http://hhonors3.hilton.com/en/earn-use-points/travel/earning/index.html#

EDIT II: Ringte nettopp Sixt og ba de legge inn rabattkoden, jeg viser til i linken over, i mitt Sixt-kort slik at rabatten alltid ligger inne når jeg bestiller. Spurte om hvor lenge rabattkoden gjaldt, og hun sa "så lenge du har HHonors Gold".

Last edited:
Ser ut til at en slipper å leie bil i det hele tatt for å bli Gull hos Sixt.

Ba kundeservice legge inn mitt HHonors-nummer, og kort tid senere dukket dette opp på mine sixt-sider:
sixt-1.jpg

EDIT: Fikk nettopp mail fra Sixt hvor det sto følgende:
God morgen,

Da skal Sixtkortet ditt være i orden.
Du vil nå få tilsendt et Gullkort, og CDno 9815817 som du oppgav til min kollega for noen dager siden, er tilknyttet kortet slik at du får rabatten automatisk når du logger deg inn med kortet og bestiller online.

Last edited:
Er det noen egen link for det ?? Eller må man bare sende de en mail ? Fikk platinum når jeg ble Pandion automatisk, men mulig det har gått ut på dato nå??

I linken jeg viser til i post #1, så har du ikke mulighet til det.
Vil tro du må kontakte de. Er for øvrig veldig enkelt, og de er svært behjelpsomme :)

Er det noen egen link for det ?? Eller må man bare sende de en mail ? Fikk platinum når jeg ble Pandion automatisk, men mulig det har gått ut på dato nå??

Tja,

på siden CaptainMorgan viser til kan man velge Program/Level SAS Eurobonus Silver for matching mot Sixt Gold. Tilsvarende fantes under siden for Sixt Platinum kortet tidligere hvor man fikk opp SAS Eurobonus Gold under Program/Level, men jeg ser at den er fjernet.

Under SAS Eurobonus sine sider står det fortsatt at man kan bli matched til Platinum så jeg hadde sendt en mail til Sixt

http://www.sas.se/en/shared/EuroBon...BonusWorks/Membership-levels/Gold/Car_rental/

Back