I inger ScanFlyer Gold 13 Apr 2012 #1 Litt uventet fritid ble tilbragt på best mulig måte, og med hyggelig selskap rundt OSL. Noen småfugler ble fanget i luften mens Sofus og jeg gikk tur, og ellers ble det bilder fra forskjellige spotteplasser.
Litt uventet fritid ble tilbragt på best mulig måte, og med hyggelig selskap rundt OSL. Noen småfugler ble fanget i luften mens Sofus og jeg gikk tur, og ellers ble det bilder fra forskjellige spotteplasser.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 14 Apr 2012 #4 Air Nostrum og Niki. To maskiner jeg enda ikke har tatt. Bør vel få ut fingern før de forsvinner
E eskillawl ScanFlyer Blue 14 Apr 2012 #8 Riktigt nice! Den första på Niki var min favorit, en fågel jag gärna skulle vilja se på GOT/ESGG! Eskil
Riktigt nice! Den första på Niki var min favorit, en fågel jag gärna skulle vilja se på GOT/ESGG! Eskil
viking1965 ScanFlyer Silver 14 Apr 2012 #9 ENGM 911 said: Air Nostrum og Niki. To maskiner jeg enda ikke har tatt. Bør vel få ut fingern før de forsvinner Click to expand... Støtter den. Mye bra her,Inger
ENGM 911 said: Air Nostrum og Niki. To maskiner jeg enda ikke har tatt. Bør vel få ut fingern før de forsvinner Click to expand... Støtter den. Mye bra her,Inger