Jeg tror at det er tatt enten ved nummer 2 eller 3 paa kartet under - det er noksaa sikkert tatt mot vest (det er lite skog paa oestsiden

)
En Pickup som Hickok foreslaar vil paa mange maater vaere ideelt (fra et spotter synspunkt) men en annen grei loesning paa gjerde problemene (de er overallt unntatt ved Future of Flight) er aa kjoepe en liten Gardintrapp, kjoep den saa stor som dere kan faa plassert inne i bilen, lite trolig at dere faar leiebil med noe takstativ greier. Forseoek aa leie en liten SUV (eller stor om budsjettet tillater - ingenting er bedre enn Chevy Suburban

) Gjerdene er omtrent 2.50 m hoeye saa en Gardintrapp paa 1 meter ++ vil fungere utmerket og ingen vil se rart paa dere, mest sannsynlig moeter dere andre med like trapper
En slik Gardin trapp koster 30-40 USD paa f.eks. Home Depot som er overallt, etter at dere ferdige lever den paa et av Goodwill sine oppsamlings steder saa gaar den til et godt formaal etterpaa.
Der jeg har merket kartet med et 1 er det benker det gaar an aa staa paa - se eget bilde fra Google Street View.
# 2. er ved Brannstasjonen - dette er et godt sted, det var en stor parkeringsplass der og rent bort sett i fra gjerdet helt ideelt (tenk gardintrapp)
# 3. her har jeg ikke vaert og er ikke 100% sikker paa at det er et bra sted, det er en gang/sykkelvei som foerer dit, det kan ligge for lavt i terrenget, men verdt aa bruke 5 minutter paa aa sjekke ut.
# 4. er relativt nytt, det ligger paa Vestsiden og kan lysmessig vaere gunstig midt paa dagen - tidlig ettermiddag (rullebanen ligger noenlunde Nord / Syd og solen staar hoeyt paa himmelen (vi er inne i en lang periode med straalende vaer) og det kan vaere greit med andre vinkler med tanke paa sol lyset.
Lunsj - kjoer ned til Mukilteo - spis paa Diamond Knot Brew Pub (husk aa betale for parkering!).
Annet - hvis tiden tillater det, kjoer innom Kenmore helt Nord enden av Lake Washington og stopp hos Kenmore Air, der kan dere spasere rundt og ta bilder av en mengde DHC2 Beaver og DHC3-Otter (dog med Turbin motor:angry

en kjempe grei gjeng som lever og aander for disse flyene.
Dessverre er vi oppe i Kanada mens dere er her (vi roemmer alltid unna 4 Juli med 2 hunder som ikke akkurat elsker Fyrverkeri).