Spotting på OSL

Putte

ScanFlyer Blue
Spotting på OSL

Her er noen av bildene jeg tok på Gardermoen i dag.
Vil gjerne høre fra dere om ting jeg kan gjøre bedre med bildene osv.

Fin refleksjon fra logoen.
wefawe.jpg

Noen som vet hva som renner ut av motorene???
Untitleddgb-2.jpg

Untitetnanled-1.jpg

tiit.jpg

shsfsd.jpg

sgdgf.jpg

dfhdfs.jpg

dsgsdds.jpg

sdgsdds.jpg

Dagens favoritt, men syntes Avinor kunne fjerne den teite stolpa midt i bildet da.
sdgasfgas.jpg

rturtu.jpg

rtjd.jpg

rthstsrt.jpg

Var fint og se denne lande.
rthhrt.jpg

IMG_4127.jpg

eyre.jpg

EWGYERYEReray.jpg

57od7o.jpg

ehr.jpg

57o.jpg

Re: Spotting på OSL

TUIen var veldig bra! Ellers synes jeg det var en god del gode bilder her :) Likte også særlig det 3. siste bildet - det var et nydelig lysi det og fint komponert! Ellers så er det når man legger ut ting på nettet lurt med oppskjerping i forkant for at det skal komme like naturlig skarp frem som ved innlasting og redigering av originalfilene på PCn ;) Men synes dette er et flott fremskritt ifra første serie av deg - dette lover godt for fremtiden :D

det som renner ut av motorene på Widerøe-flyet er det samme som kommer ut av eksosrøret på bilen din når motoren er i gang. nemlig eksos ;)

Ellers så var det pene bilder.

Det er ikke eksos som renner ut, det er vann. Ved en fullstendig forbrenning av organiske forbindelser (som JET A1) dannes CO2 og H20. Vannet vil stort sett opptre i form av vanndamp, men kan også opptre som flytende væska.

Så, det var nok kjemi fra meg. Hvis jeg går dypere inn i dette, så blir jeg bare arrestert av noen "ordentlige" kjemikere for unøyaktigheter. :)

Det er ikke eksos som renner ut, det er vann. Ved en fullstendig forbrenning av organiske forbindelser (som JET A1) dannes CO2 og H20. Vannet vil stort sett opptre i form av vanndamp, men kan også opptre som flytende væska.

Så, det var nok kjemi fra meg. Hvis jeg går dypere inn i dette, så blir jeg bare arrestert av noen "ordentlige" kjemikere for unøyaktigheter. :)

Hehehe, det fikk vi ett svar som hørtes logisk ut hvertfall;)

Back