BSSW
Browncoat
Spotting på LIS 27 oktober
Var, som sikker flere vet, i Lisboa en tur i slutten av oktober i år. Og fikk tatt meg en tur og spottet på LIS.
Her kommer resultatet fra denne spottingen.
Men først noen bilder fra hotellrommet på Radisson Sas rett ved flyplassen. Så rett ut på innflygningen til RWY 03 fra rom nr 1001.
Begynner med PH-BXO som er KLMs første B737-900.
En av Jet2 sine B737-300, G-CELF, med en av TAP sine A330 øverst i venstre hjørne
Det var mye TAP maskiner som kommer inn til LIS. Her kommer 3 stykker. CS-TTP...
...CS-TTQ...
...og TAPs *A maskin CS-TNP
Så etter å ha vært på en rask handletur inne i Lisboa så beveger man seg til flyplassen.
Begynner med Niki's OE-LEU
CS-TTJ. Slapp av Martin, det kommer et bedre bilde av maskinen i bakgrunnen senere
CS-TNM
Iberia's EC-JFH
Alitalia flyr enda, her med I-BIKE
Ikke bare fly på LIS
Air France er også tilstede, med F-GFKF
CS-TTD
Lufthansa med en av sine A321. D-AISN
Så 2 bilder av en lekker maskin: B757. D4-CBP
Så til en av TAP sine 4 A340. Tror dette er CS-TOA. Det var minst en A340 til på LIS mens jeg var der.
Clickair EC-HQL
To be continued...
Var, som sikker flere vet, i Lisboa en tur i slutten av oktober i år. Og fikk tatt meg en tur og spottet på LIS.
Her kommer resultatet fra denne spottingen.
Men først noen bilder fra hotellrommet på Radisson Sas rett ved flyplassen. Så rett ut på innflygningen til RWY 03 fra rom nr 1001.
Begynner med PH-BXO som er KLMs første B737-900.

En av Jet2 sine B737-300, G-CELF, med en av TAP sine A330 øverst i venstre hjørne

Det var mye TAP maskiner som kommer inn til LIS. Her kommer 3 stykker. CS-TTP...

...CS-TTQ...

...og TAPs *A maskin CS-TNP

Så etter å ha vært på en rask handletur inne i Lisboa så beveger man seg til flyplassen.
Begynner med Niki's OE-LEU

CS-TTJ. Slapp av Martin, det kommer et bedre bilde av maskinen i bakgrunnen senere

CS-TNM

Iberia's EC-JFH

Alitalia flyr enda, her med I-BIKE

Ikke bare fly på LIS

Air France er også tilstede, med F-GFKF

CS-TTD

Lufthansa med en av sine A321. D-AISN

Så 2 bilder av en lekker maskin: B757. D4-CBP

Så til en av TAP sine 4 A340. Tror dette er CS-TOA. Det var minst en A340 til på LIS mens jeg var der.

Clickair EC-HQL

To be continued...