Spotteralert TRD 04aug

Åfjord

Banned
En kompis av meg jobber i lufthanvnsvakta på TRD, han tipset meg om at en A330 fra Finnair OY ankommer Tirsdag kl. 17:20. Ankommer fra Helsinki og drar så tilbake med finske turister som kom med en 757 for litt siden.

Så her er det bare å lade kameraet klart!

Hilsen Kjell Åge Jørgensen

Last edited by a moderator:
Re: Spotteralert

En kompis av meg jobber i lufthanvnsvakta på TRD, han tipset meg om at en A330 fra Finnair OY ankommer Tirsdag kl. 17:20. Ankommer fra Helsinki og drar så tilbake med finske turister som kom med en 757 for litt siden.

Så her er det bare å lade kameraet klart!

Hilsen Kjell Åge Jørgensen

Høres bra ut... Takk for info! :)

Er det ingen som har tilgang til de rette systemene idag, som kan sjekke om denne virkelig kommer? Syns det er noe som skurrer bare...:rolleyes:

Er det ingen som har tilgang til de rette systemene idag, som kan sjekke om denne virkelig kommer? Syns det er noe som skurrer bare...:rolleyes:
Det skurrer veldig og den finnes visstnok ikke i de rette systemene.
Men jeg tar no turen alikevel, just in case. (Og så har man andre ærend i nabolaget i samme slengen)

Det skurrer veldig og den finnes visstnok ikke i de rette systemene.
Men jeg tar no turen alikevel, just in case. (Og så har man andre ærend i nabolaget i samme slengen)

Ja da var det flere som syns det skurra ja. Da dropper jeg turen idag. Har nok SK/DY maskiner ;)

Og til deg Åfjord: Stram opp kompisen din i lufthavnvakta da.....:colgate::p

Back