E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 15 Jul 2008 #1 God morgen Godtfolk! Hvorfor ikke avslutte nattevakten med en spotter-alert til dere? Star Air Aps. som eies av Maersk, kommer på besøk idag, beregnet inn kl. 0830, og park 186, med en Boeing 767-200 frakter.... Så løp og knips! :nor
God morgen Godtfolk! Hvorfor ikke avslutte nattevakten med en spotter-alert til dere? Star Air Aps. som eies av Maersk, kommer på besøk idag, beregnet inn kl. 0830, og park 186, med en Boeing 767-200 frakter.... Så løp og knips! :nor
PerJen ScanFlyer Silver 15 Jul 2008 #2 Den som nettop tok av som Bluestar 29? Edit: Neppe. Pattern ved Eggemoen eller no... Last edited: 15 Jul 2008
OEriksen ScanFlyer Blue 15 Jul 2008 #4 Jobb du nå hehe, synes du skal komme til pauserommet til Menzies for en prat og en røyk etterpå.. etter all jobbingen
Jobb du nå hehe, synes du skal komme til pauserommet til Menzies for en prat og en røyk etterpå.. etter all jobbingen
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Jul 2008 #7 Smekker dekor på disse maskinene, godt noe av Maersk lever videre.
petru26 evig optimist 16 Jul 2008 #8 OEriksen said: Jobb du nå hehe, synes du skal komme til pauserommet til Menzies for en prat og en røyk etterpå.. etter all jobbingen Click to expand... jobba jo så svetta rant jeg :lol: Stikker innom på en kaffe og røyk i dag jeg hvis du ikke har tatt helga
OEriksen said: Jobb du nå hehe, synes du skal komme til pauserommet til Menzies for en prat og en røyk etterpå.. etter all jobbingen Click to expand... jobba jo så svetta rant jeg :lol: Stikker innom på en kaffe og røyk i dag jeg hvis du ikke har tatt helga