spotter alarm ??? Sola

B767

ScanFlyer Gold
fikk sms fra min far om at det er Forus open.. (hestevedeløp) og at det kjeme utlandske hester fra hmm.. sverige og frankrike.. tror eg.. aner eg en slags transportfly med hester som kommer til Sola fredag 27 juni ?? noen som vet noe mer om det ?
blir det en DC8 fly .... eller som ifjor A300 ?

Krølle.. vet du noe ?

Vil tro det kommer noe ja. Kamera skal i hvertfall være med på jobb i morgen. Vet der va en forespørsel om DC8 tidligere i vår.

huff.. eg som ikke vet når flyet kommer.. :( hadde vore kjekt å filma landingen.. :rolleyes:

Har ikke kjennskap til noe hestetransport i år, men Turkish Airlines kommer visst nok i morgen igjen...

står litt info om det i aftenbladet.no

min fars arbeidskolega ska være med på hestevedeløpet..

huff.. eg som ikke vet når flyet kommer.. :( hadde vore kjekt å filma landingen.. :rolleyes:

Jeg har heller ikke peiling på om når det kommer eller eventuelt om det kommer noe i det hele tatt. Viss ikke RRA vet om det er noe som kommer er det nok meget tvilsomt. Jeg jobber 14-21.30 i morgen og tar med kamera i tilfelle det skulle dukke opp noe.

eg er jaffal litt skuffet.... hadde håper på noe annet.

prøvde å legge opp videosnutten av flyet under landing.. men ser ut til det er problem der på facebook.. finner ikke funksjonen der man får det til å legge opp bilder og video der..

Last edited:
Back