• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spørsmål om SK's 343 maskiner

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Spørsmål om SK's 343 maskiner

Da jeg satt i buss på vei til DH4 maskinen på Kastrup torsdag ettermiddag forrige uke, kom vi samtidig som en av SK's A340 maskiner stod klar til oppstart. Regner med det var NRT flighten. (Klokka hadde nettopp passert 1600.)

La merke til at det på toppen av flykroppen var et par "utvekster". Nyskjerrig som jeg er lurte jeg på om noen her visste hva det er for noe. Mener ikke at jeg har sett dette på andre fly før. Skal jeg tippe må det bli at det er en slags antenne for et eller annet. Ev satelittkommunikasjon.

Så er det noen her som vet det?

BF

Replying to Topic 'Spørsmål om SK's 343 maskiner'

Det er mottagerene for Connexion. (Internet)

Back