Spørsmål om seating på SAS IC

Re: Spørsmål om seating på SAS IC

Ogsaa passelig toerr og helt kurrant i min bok. Ikke veldig forskjellig fra SAS IC sin i Economy

Fant denne tråden, skrevet ca. et par uker før jeg reiste med de..

Enig at Nicolas Feuillatte er en god, enkel og rimelig champagne, den skulle bare vært et par grader kaldere - dette gjelder også business/extra intra-europa. Husker jeg gjorde en forespørsel til flyvertinnen på drinkserveringen før måltidet om det var mulig å få et glass Henriot fra C, det gikk ikke, men fikk ihvertfall skikkelig Orrefors glass.

Ser på seatmapen i Amadeus at 14A+H er reservert til pax med infant ja, 14B+G er også restricted. Som Tommy skriver åpnes disse opp på innsjekk, men vet ikke om de kan reserveres på nettet eller om man må ha hjelp av skranken. 14DEF er forøvrig åpne for ASR der sete 14D er tatt...

Blir spennende å høre hvordan pre-departure drikken er nå, vi fikk den gang utdelt en flaske med minute maid jus. Første måltid var også standard eco-meal med plastbestikk, dog med to valg. Drikke var det selvfølgelig bare å plinge etter hele turen, og andre meal var det man forventet med porselen og skikkelig bestikk. SAS annonserte dagen etter vår overfart at de skulle forbedre pre-departure drinken og første meal, samt ha dedikert CC.

Som Tommy skriver åpnes disse opp på innsjekk, men vet ikke om de kan reserveres på nettet eller om man må ha hjelp av skranken. 14DEF er forøvrig åpne for ASR der sete 14D er tatt...
De setene kan normalt ikke taes via webinsjekk, med mindre man har infant men da har de normalt blitt gitt allerede.

Back