Robin882 ScanFlyer Gold 14 Oct 2010 #1 Hei! Jeg har en skoleoppgave her ang spisesteder, lurte på om noen kunne poste de mest populære spisestedene i: Oslo Stavanger København Stockholm London og New York Må helst ha svar idag
Hei! Jeg har en skoleoppgave her ang spisesteder, lurte på om noen kunne poste de mest populære spisestedene i: Oslo Stavanger København Stockholm London og New York Må helst ha svar idag
K krs-per ScanFlyer Blue 14 Oct 2010 #2 For aktuelle spisesteder i Oslo, ta en titt på oversikten her - http://tyggo.no
H Hagen ScanFlyer Blue 14 Oct 2010 #3 Skal en tur til "Noma" i København i desember, som ifølge reisefølget skal være meget bra.
Robin882 ScanFlyer Gold 14 Oct 2010 #5 Someone said: Hva er definisjonen på mest populære? Click to expand... Vellkjente, god mat og eleganse Ikke McDonnalds liksom eller Peppes...
Someone said: Hva er definisjonen på mest populære? Click to expand... Vellkjente, god mat og eleganse Ikke McDonnalds liksom eller Peppes...
Robin882 ScanFlyer Gold 14 Oct 2010 #7 Twin Otter said: :google *fyllepåmedtekst* Click to expand... Google er greit, bruker det også. Men bedre om noen anbefaler noen. Lettere er det også.
Twin Otter said: :google *fyllepåmedtekst* Click to expand... Google er greit, bruker det også. Men bedre om noen anbefaler noen. Lettere er det også.
FlyHi ScanFlyer Crusty 14 Oct 2010 #8 I København kan du finde alle restauranter samlet her http://www.aok.dk
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 14 Oct 2010 #9 Jeg pleier bruke michelinguiden og tripadvisor når jeg skal finne spisesteder i byer jeg ikke er kjent. Lokale aviser sine nettsteder for den aktuelle byen er også fint. For Oslo kan du f.eks sjekke oslopuls.no
Jeg pleier bruke michelinguiden og tripadvisor når jeg skal finne spisesteder i byer jeg ikke er kjent. Lokale aviser sine nettsteder for den aktuelle byen er også fint. For Oslo kan du f.eks sjekke oslopuls.no
Robin882 ScanFlyer Gold 14 Oct 2010 #10 Takk for hjelpen folkens! Jeg fikk laget mood-boardet! Setter pris på det!