• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Søndag

....ikke akkurat en god søndag her i vest, 2/3 av familien er nå evakuert enten på grunn av branner som nærmer seg boligene eller luftkvaliteten. Vi er «bare» på nivå Hazardous - 200 som svir både i øyne og hals, resten av familien er låst til 400-500 som virkelig er farlig. Lite muligheter for bedringer de nærmeste dagene og ingen enkel flukt rute, vi må kjøre 8- 10 timer for å se noen bedring.

Selv min republikanske svoger hater Trump og alle klima skeptikere !

Re: Søndag

God søndag morgen fra Bergen, her har det vert full fart hele natten gjennom. Ute regner det, men det gjør ingenting, for jeg skal sove så mye jeg kan i dag.
Ha en fin fin søndag :)

Mornings fra Hvalstad. Av en eller annen teit grunn våknet jeg før barna i dag. Etterhvert dukker svigers opp, så da får det fikses en lammestek etterhvert. Ha en fin dag

God søndag fra Toftemo. Snart frokost før vi kjører hjemover - klar for en kontorOslouke:-) Satser på en bedre får i kål middag i dag. Ha en bra søndag du også.

God morgen. Her ble man vekket 09.17 av at en kopp nypresset kaffe ble satt på nattbordet av Dragen og frokosten var klar nede. Hele gjengen skal av gårde for å henge med venner fra Dubai mens far skal jobbe hjemme med fem kilo fårikål-kjøtt som skal nytes med en akevitt og sprudlevann i kveld.

Søndag er deilig.

G'morgen .. tankene går til folket i vest. Må de snart bli velsignet med litt veldig mye regn.

Her i sørøst plages vi fortsatt med det motsatte. Vi har såvidt passert midten av tornadosesongen, og vi har vel kommet til nummer 19, Teddy. Tror ikke den kommer denne veien, men her i innlandet får vi sjelden mer enn nedbør og litt vind.

To kopper kaffe er inntatt - nå må bikkjene ut en tur ...

Back