• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndag og sommertid

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Søndag og sommertid

Da har vi «snytt» Corona`n for en time....så dette bør jo bli en fin søndag. Hagearbeid på programmet i dag - men først nyheter og Nespresso.

Re: Søndag og sommertid

God morgen, en natt med en time mindre søvn og klar for sommertid i mange mnd. God søndag til dere alle som ikke har vært på flyprat.no denne morgen også.

Jan

Søndag og sommertid

Mornings fra Hvalstad. Middagen over nett i går ble hyggelig og merker det på formen nå i morges. Men ikke noe litt egg og bacon ikke ordnet. Kroppen forsøker også finne ut hva klokken er. Uansett hvilken vei man stiller er det bare upraktisk med små barn. Vurderer ta frem sykkelen for en tur etterpå. En bolledeig er også satt til heving. Alltid godt med litt gluten. Ha en fin dag

Last edited:

God formiddag fra et Bergen i smøvær. Her skal det sløves i et par timer før det blir å komme meg på kontoret og rydde litt, siden vi skal flytte kontor i neste måned. 15:45 blir det SK til OSL og deretter VY til Holmestrand og buss til Horten.

God nok en groundhog day fra Kollen. Litt reiseabstinenser nå som skal gåes fra seg på Ekeberg med alle tre arvingene og senior. Dragen snek seg unna på bortekontor som er greit da hun finansierer mye av spradebasseriene.

I kveld er det eng herlig vellagret oksestek og en libaneser fra 1997.

God dag fra Lillestrøm. Som vanlig (nå før tiden) er det ikke de helt store planene her. Sitter og ser litt på TV frem til Storsmurfen våkner. Så får man vel gå en tur. Vurdere å begynne litt med næringsoppgave... Den typen ting.

Det er rart å ikke være rundt omkring altså. Deilig egentlig. Men rart. Og litt deilig.

Og så må jeg se om jeg må få bestilt meg ny mobil med Amex og makse poeng. Sånt har man tid til å lure på nå.

Ha en ekstra brillefin søndag.

Last edited:

God søndag fra Romsås :)

Brillene er nypusset de, så brillefin blir den! Flott med gode kolleger som klarer å være direkte på tv og gjennomføre en søndagsgudstjeneste fra domkirken, jeg får bruke tid kommende uke på å se hva jeg kan bidra med.

Nå snart ut og rusle en tur i finværet. Har familie som jobber i helsevesenet, og de forteller jo nå at det er langt færre pasienter på sykehus pga influensa enn det pleier å være. Og det er ikke fordi folk er redde for korona, men det er fordi alle har skjerpet egen hygiene! Et tankekors vi kan ta med oss videre synes jeg.

Ha en god dag der du er!

G’morgen .. Årets første ‘tropenatt’ er unnagjort og gårsdagen ble utnevnt til den 5. verste pollendagen i målt historie. Det er lett å se på bilene ... For en gangs skyld ønskes regnet velkommen.

Hagearbeidet ble unnagjort i går, så dagen blir nok mest brukt til innendørssysler.

Back