Da var det lagt ut filer fra slotkonferansen, og det mest interessante er behoerig nedlastet .. skal se om jeg klarer aa fa lagt dem ut i kveld en gang ..
Skummet noen av filene paa fergen i morges, og det var ikke saa mye sensasjonelt aa se. Det eneste jeg fanget opp var foelgende:
- Malaynar's kjaeledegge oppgraderes fra 777 til 744
- KLM med 739 daglig .. ankomst 8.40 eller deromkring ..
- SU fortsatt med Tu-154 .. observerte noen A321'er i systemet - det er en type de saavidt jeg vet ennaa ikke ha mottatt.
Ikke mas paa meg - jeg legger ut saa fort jeg faar anledning.
Skummet noen av filene paa fergen i morges, og det var ikke saa mye sensasjonelt aa se. Det eneste jeg fanget opp var foelgende:
- Malaynar's kjaeledegge oppgraderes fra 777 til 744
- KLM med 739 daglig .. ankomst 8.40 eller deromkring ..
- SU fortsatt med Tu-154 .. observerte noen A321'er i systemet - det er en type de saavidt jeg vet ennaa ikke ha mottatt.
Ikke mas paa meg - jeg legger ut saa fort jeg faar anledning.