SommerFredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Siste arbeidsdag før sommerferien…og den kan ikke starte tidlig nok. Snart ut dere for å gå til dagens første kaffemøte på Skøyen - så blir jeg plukket opp og kursen settes mot hyttekontoret på Verdens Ende. Lufthansa-appen forteller meg at det kun er 3 dager til innsjekk…herlig nedtelling. Spis is!

God formiddag fra Siemreap hvor klokken er blitt 11 nå. Solen skinner fra skyfri himmel og det er varmt. Rockestjerne livet går videre, et glass frisk vin er inntatt på verandaen og snart blir det SPA, deretter ut på enda en ekspedisjon sammen med hotell manager, frykter da hard traktering igjen, men det er jo slik det er å være rockestjerne :D
Ha en glitrende flott fredag :)

God morgen fra Milano. Grei tur nedover med bilaget i går. Avgang 0755 på morningen, noe som tilsa at det skulle servers frokost ombord. Den frokosten var imidlertid helt grusom, med en liten osteskive og en bit salami samt en youghurt. Når dette er det de klarer å servere kan de likesågodt kuttet ut hele greien. I dag blir det nok til at vi tar trikken inn til byen og får med oss litt severdigheter. Litt god mat og drikke blir det nok også.

Guten Morgen aus Berlin, eller noe sånt. Ledig midtsete på begge fligter via cph i går. Pølsefest pg pasta bolognese i loungen på osl var jo bonus. Litt usikker på hva dagen bringer, men en mur skal iallfall inspiseres og tid med en datter skal også bli bra.

God morgen fra jordbær hotellet på rullebanen i bergen. Snart ned for en frokost som jeg regner med er meget bra, og mye bedre en den SK384 fikk ombord. Ca kl 09.00 settes nesen hjemover mot Norge, så får jeg se om det blir Aurland-Hol eller Hemsedalsfjellet jeg kjører denne gangen. Skal bli hyggelig med en hel dag sammen kona, i morgen og 2 netter i egen seng, før det bærer tilbake til vestlandet på søndag.
Jeg vil forøvrig gratulere Norse med 2 års dagen for første avgang til JFK i dag. Håper de begynner å tjene penger denne sommeren, så de kan fortsette å ta meg til spennende destinasjoner i fjerne land. Planene for "vinterferien" i januar 2026 begynner å ta form og det inkluderer flere flighter med Norse.
Ha en trivelig dag alle sammen

Mornings fra Hvalstad. Planleggingsdag i barnehagen, kona skal på jobbfest, så da er man stuck hjemme. Både en kamerat av eldstemann og svigerfar dukker opp på overnattingsbesøk, så skulle nesten tro jeg driver hotell. Serveres må de også. Ha en fin dag.

God morgen fra Ensjø.

Her skal også kona på sommerfest, men jeg slipper å drive hotell. Arvingen er derimot fortsatt litt pjusk etter en uke med luftveisplager så jeg skal sjonglere drift av hjemmesykehus og hjemmekontor i dag :)

Ha en bedre fredag!

God morgen fra Milano. Grei tur nedover med bilaget i går. Avgang 0755 på morningen, noe som tilsa at det skulle servers frokost ombord. Den frokosten var imidlertid helt grusom, med en liten osteskive og en bit salami samt en youghurt. Når dette er det de klarer å servere kan de likesågodt kuttet ut hele greien. I dag blir det nok til at vi tar trikken inn til byen og får med oss litt severdigheter. Litt god mat og drikke blir det nok også.

Kan virkelig anbefale lunch på pastamadre som ligger rett ved Porta Romana t-bane, og en severdighet i seg selv å få med seg Porta Romana. Cacio e Pepe (restauranten) i Navigli er en annen favoritt. Om dere tilfeldigvis skulle bo i nærheten av citylife er Lo Zenzero en vinner. Og så er jo Princi aldri feil for kaffe og litt bakverk, den i Brera best

Godt jeg skal tilbake i Milano i september :colgate:

Hæ? Fredag? Fra Ørneredet.

Her går Trad-Husband konseptet nesten litt langt nå.. Kone kom sent hjem fra fest på denne øya full av ost og spurte med bambi-øyne om hun kan kjøres ned til Strekkoden. Hun blir borte på festligheter hele helgen, så da har hun sagt ja til alle forespørsler om overnatting fra barna. Så her blir det ganske radig helg. Noen ganger så savner man nesten livet i Dubai hvor man hadde folk som gjorde alt dette for deg hele tiden...

Men, det som driver meg nå er at det blir Dexter og Three Finger Jacks Zinfandel i sofaen ca 21.00.

Morn fra Bergen.

Snart opp på BGO for en lite tur til KSU og videre ut i havet. Fin måte å bruke helgen på da det er inntjening og kutt i utgiftene ved å jobbe ekstra i helgen.

Finner mye ledig i biz på awardfares med avgang i neste uke. Her blir det store spm om hvor man skal reise.

God helg

FQTV

Grei morgen fra sofaen. Begynner å bli lei av å hoste om natten nå altså. Fytti katta. Merker at det blir litt bedre hver dag men det går sjukt sakte.

Uansett... det er fredag. Litt kortere dag på kontoret er planen. Søndag bærer det nemlig ut på siste jobbreise før sommerferie. :)

Ha en best fredag

God fredag fra Majorstuen. Hjemmekontor til en forandring da møtekalenderen var overraskende tom. Passer greit så får man unnagjort litt indretjeneste også. Setter kursen mot Gausta i ettermiddag for litt fjelluft.

God formiddag fra Skaun!

Her skal lunsjen tilbringes sammen med andre spillere, da jeg er invitert som gjest i "Lønsjquiz", som arrangeres av Polaris media hos avisene Adresseavisen, Avisa-Sørtrøndelag etc.. Totalt 15 aviser som sender. :)

Moro å bare leke seg litt innimellom, man blir aldri for gammel til det!

Ellers skinner solen og det nærmer seg 20 grader her i Costa Del Eggkleiva. EM starter io kveld, og dermed blir det kveldsjobbing hver dag frem til midten av Juli, avbrutt av en del reiser. Oslo et par dager neste uke, så ramlet det plutselig en snartur til Malta inn uken etter. Jaja, sånn går no dagan!

Ha en fin helg folkens, husk solkrem! :)

Kim

Mega-makan-fredag fra bortekontoret

Begynte på gjemmekontoret. Der ville ikke Citrixgudene spille helt på lag, så man ble "beordret" til bortekontoret. Så du kan si man ligger fint bak det berømte skjemaet. Heldigvis snart helg.

Ha en bedre en enn meg :)

God fredag fra Forus. Det begynner å nærme seg helg her og godt er det. Selv om kalenderen ikke akkurat er tom. Skal blant annet underholde i en 80-årsdag i tillegg til at det skal kikkes på fly. Noen av de har jeg hørt lyden av her på Forus. Blir litt ekstra leking i luften vil jeg tro. ;-) Og så har jeg en datter som sikkert trenger noen bleieskift og underholdning også. Ha en nydelig helg forumiser.

God fredag fra Kristiansand. Jeg håper værmeldingen er like fake news som at Trump egentlig vant i 2020, farevarsel for styrtregn er ikke godt festivalvær. Men nå er det straks åpning her så får vi satse på at ting går veldig bra for seg. Har drevet og trukket litt nettverkskabler i kratt og ulendt terreng så håper at det funker. Styrtregn er jo heller ikke godt nytt for elektronikk. Jaja det blir nok mer morgendagens bekymringer.

G’morgen! Snart helg, ja .. Men først skal man gjennom nok en arbeidsdag.

Lokalbutikken hadde 99c/lb-tilbud på hel kylling i går, så da ble det å fylle opp fryser’n. God råvare for bikkjematen. ;) Og valpebeistet på 40 kilo trenger mye mat ..

Ferdig med Der Ørnene Dør, Møte i Tascosa er neste. Og i dag begynner EM med Copa America hakk i hæl. Travle dager ….

God ettermiddag fra Sola,

Travelt som pokker med Sola Airshow , i øyeblikket trener C-17 på flying display i morgen.
Resten av dagen går med til forberedelser tilstevnet i morgen.

Ha en fin helg og ta gjerne turen innom SVG i løpet av helgen.

En god ettermiddag til fra Sola. Her går turen dessverre til Oslo. Hadde planer om Airshow, men værmeldingen gjorde at jeg kansellerte. Ser heldigvis litt bedre ut nå, så ønsker OJB & co lykke til med arrangementet i helgen. Buldret godt over taket her for noen minutter siden, så fikk med meg treningsøkten til Rafale[emoji3] God helg!
f5d2f843af548d8430bc92054db5da64.jpg

Kan virkelig anbefale lunch på pastamadre som ligger rett ved Porta Romana t-bane, og en severdighet i seg selv å få med seg Porta Romana. Cacio e Pepe (restauranten) i Navigli er en annen favoritt. Om dere tilfeldigvis skulle bo i nærheten av citylife er Lo Zenzero en vinner. Og så er jo Princi aldri feil for kaffe og litt bakverk, den i Brera best

Godt jeg skal tilbake i Milano i september :colgate:

Takk for gode råd. Vi får se litt hva vi rekker av saker og ting. Ellers er det helt topp her i Milano

Back