L LN-ALX ScanFlyer Blue 29 Jan 2011 #1 Sol på Sola 29.01 Tok meg en liten tur ut på Sola idag. Mye sol fra før. Derfor litt vannskelige bilderforhold når dem brukte 36. Håper dere liker bildene Last edited: 29 Jan 2011
Sol på Sola 29.01 Tok meg en liten tur ut på Sola idag. Mye sol fra før. Derfor litt vannskelige bilderforhold når dem brukte 36. Håper dere liker bildene
O OleSR ScanFlyer Blue 1 Feb 2011 #5 Re: Sol på Sola 29.01 Fine bilder Min favoritt er bildet av Lufthansas E190/195 (jeg klarer ikke å avgjøre hvilken av dem det er). Utrolig pene, slanke maskiner!
Re: Sol på Sola 29.01 Fine bilder Min favoritt er bildet av Lufthansas E190/195 (jeg klarer ikke å avgjøre hvilken av dem det er). Utrolig pene, slanke maskiner!
baselutvann ScanFlyer Gold 1 Feb 2011 #6 Re: Sol på Sola 29.01 LN-ALX said: Takk, ingen flere tilbakemeldinger? Click to expand... Fine bilder, men ikke "spør" etter kommentarer. Gir meg bare lyst til å trykke meg vekk. Er opp til hver enkelt og kommentere bildene.ld
Re: Sol på Sola 29.01 LN-ALX said: Takk, ingen flere tilbakemeldinger? Click to expand... Fine bilder, men ikke "spør" etter kommentarer. Gir meg bare lyst til å trykke meg vekk. Er opp til hver enkelt og kommentere bildene.ld
L LN-ALX ScanFlyer Blue 1 Feb 2011 #7 Re: Sol på Sola 29.01 baselutvann said: Fine bilder, men ikke "spør" etter kommentarer. Gir meg bare lyst til å trykke meg vekk. Er opp til hver enkelt og kommentere bildene.ld Click to expand... Jo takk. Det gikk vel mer på og få litt konstruktive tilbakemeldinger. Nokså ny i gamet.
Re: Sol på Sola 29.01 baselutvann said: Fine bilder, men ikke "spør" etter kommentarer. Gir meg bare lyst til å trykke meg vekk. Er opp til hver enkelt og kommentere bildene.ld Click to expand... Jo takk. Det gikk vel mer på og få litt konstruktive tilbakemeldinger. Nokså ny i gamet.