Da jeg oppdaget scanair i går, ble jeg sittende i flere timer å se på alle de fantastiske bildene som ligger her inne. Det føltes derfor naturlig å registere seg for å laste opp bilde av noen gamle artifakter jeg selv har liggende (som min far i sin tid har plukket med seg).

Jeg liker spesielt godt de små eskene med drage-skjemaet.
Når ble egentlig røykeforbudet innført?
På 90-tallet fløy jeg en del til USA for å besøke familie. Meg og min søster ble utstyrt med lapp rundt halsen og ledet fra skanse til skanse. Ved minst en anledning ble vi, for å kunne sitte ved siden av hverandre, plassert bakerst i røykeseksjonen. Det var det eneste stedet der var ledig plass. Ganske utrolig egentlig. Mest utrolig var det at det stadig kom folk fra ikke-røyk delen, som skulle røyke!

Jeg liker spesielt godt de små eskene med drage-skjemaet.
Når ble egentlig røykeforbudet innført?
På 90-tallet fløy jeg en del til USA for å besøke familie. Meg og min søster ble utstyrt med lapp rundt halsen og ledet fra skanse til skanse. Ved minst en anledning ble vi, for å kunne sitte ved siden av hverandre, plassert bakerst i røykeseksjonen. Det var det eneste stedet der var ledig plass. Ganske utrolig egentlig. Mest utrolig var det at det stadig kom folk fra ikke-røyk delen, som skulle røyke!