• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SKY EUROPE forandrer designet

Replying to Topic 'SKY EUROPE forandrer designet'

Fin forbedring, hadde det ikke vært for web-adressen som smøres utover det hele.

Det er vel slik i disse tider med LCCene - uten webadressen lett synlig blir det ikke noe salg.

Fargerik blir denne ja...,- men sa jeg PEPSI..... :up:

Enda et forum? Merker meg at vi muligens har aa gjoere med et nytt STP her .. admin kjoerer med minst to identiteter .... ;)

Originally posted by G-COLE

Fargerik blir denne ja...,- men sa jeg PEPSI..... :up:

Sky Europa Max...den uten suk...service

Originally posted by LN-MOW
Merker meg at vi muligens har aa gjoere med et nytt STP her .. admin kjoerer med minst to identiteter .... ;)

Ja, du sier det du MOW :biggrin
Nei, det er mer praktiske årsaker til ar jeg har bare to identitieter - det å slippe å drasse på admin-rettigheter i den vanlig hverdagen som moderator er bra (du logger vel deg ikke inn som administrator på PCen MOW uten du har behov for det eller?). Dessuten har også jeg godt av å starte ombord som flyvert i kabinen og ikke dukke opp som site admin ;)

Og når det gjelder STP - ser man vel forskjell på fargevalg og design i forhold til det :cool2

Og da kunne vi ta vekk spørsmålstegnet - her flyr den

new_boeing7_r.jpg

Er det noen som som håper på å se den på MAN 24-26. mars? ;)

Tøff! terningkast 5

Back