• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skiferie, domestic US

Eriksan

ScanFlyer Gold
Planlegger skiferie i Utah i månedsskifte jan/feb og vurdere følgende routing:

SK biz: OSL-CPH-SEA (2,5 t transfer)
Soutwest: SEA-SLC (7 dager i Utah)
Delta/AA: SLC-ORD (2 dager i Chicago)
SK biz: ORD-ARN-OSL

Alternativ utreise er SK til ORD og 3,5 t transfer før Delta videre til SLC.

Fordelen med via SEA er kortere domestic leg og at avgang OSL er 4 timer senere enn via ORD. Ulempen er kun 2,5 t transfer mtp missed connection og kanskje at det er Soutwest, vet ikke?

Noen her inne som har erfaringer med Southwest, American eller Delta på domestic? Og hvordan er transfer int'l - domestic på SEA og ORD?

Andre innspill mottas også!
 
Skal du videre med Southwest faar du bare bagasjen sjekket til SEA. Da maa du inn i hovedterminalen og sjekke inn paa nytt istedet for bare aa droppe bagasjen etter tollen.
Tar du DL klokke 1832 slipper du det ..

Med Southwest kan du heller ikke faa gjennomgaaende billett, noe som gjoer deg mer saarbar i tilfelle forsinkelse.
 
Back
Top