SK937

HenrHans

Newcomer
Hej,

Min søster med familie skal hjem til San Francisco på mandag d. 11/5. Hvilket fly skal flyve SK937 den dag, det kunne jo være lidt sjovt, hvis det var den samme som de kom herover med.

/Henrik

Det blir(er) OY-KBA (men jeg skjønner ikke hvrofor noen har svart på dette før !!)

Spør man før informasjonen er tilgjengelig, faller posten ned i glemselens dyp ....

Det jeg tenkte mest på var at det måtte være noen som kunne se denne reg før jeg kom på jobb kl 15.00, men det er mange som tror at disse reg.ene blir bestemt mange uker i forvegen :cool:

Mange tak for svaret.

Af interresse, i hvor lang tid i forvejen bestemmes hvilket fly der skal flyve hvilken rute, eller er der en bestem rotation der følges.

Jeg kan se at det er OY-KBA der i nu lang tid har fløjet SK937/938.

/Henrik

Det 'offentliggjøres' (legges inn i handlingsystemene) kvelden før. Men det skjer ofte endringer, så man er ikke helt sikker før man står ved gaten. ;)

Ingen maskiner går faste slinger - de roterer på slingene som er satt opp med den flytypen.

Det planlegges ca 3-5 mnd hvilke individer som skal fly hva, men det gjøres konstant endringer utifra behov.

Back