• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK935 CPH-SFO 17 JUN kansellert

Også den 16jun blev aflyst...flyet står i SFO med en Fuel leak tror jeg nok det var..
SAS har jo i øvrigt chartret et B767 fra Omni Air i sommer,,,den bliver der vist brug for...
sommeren er kun lige begyndt,,,og jeg har allerede en dårlig mave fornemmelse...jeg håber den bliver gjort til skamme...og det meget hurtigt
Hilsen Ole

Heisann!

Var også en 330 med Tech på EWR fredag. Flyet til Stockholm ble svært forsinket grunnet feil i den venstre motoren, og man mptte bytte crew så det opprinnnelige crewet til ARN fløy oss til OSL i stedet og omvendt.. (Jeg fløy med Sk908)

Om feilen er rettet aner jeg ikke, men virker som det litt kluss på IC-meteriellet til SAS for tiden ja dessverre..

Greit å prøve Icelandair over sammen igjen neste uke da.. :)

Kim

Får håpe den er fikset til vi skal over 15 juli da :-) Såååå lekk kan den vel ikke være.

B767 ville vært en ny flytype å krysse av på listen, men vil helst ha 2-4-2 config'en til A430, siden vi reiser 4 stk.

B767 ville vært en ny flytype å krysse av på listen, men vil helst ha 2-4-2 config'en til A430, siden vi reiser 4 stk.

Tror du kan regne med A340. Den 767'er skal vist primært bruges på SK901/902 iflg. rygterne.

Back