SK1494, 31/10

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei,

Jeg har billett på SK1494 Stavanger - Stockholm på torsdag. På billetten min står det at den går klokken 13:00. Men på Avinors nettsider står det at det går klokken 08:50. Hvilket klokkeslett skal jeg forholde meg til.

Burde ikke SAS ha kontaktet meg for lengst hvis det skulle bli endringer på ruteplan?

40 personer i kø på 05400 og chat'en stengte akkurat... :headbang

Re: SK1494, 31/10.

Noe merkelig. Søker du på SAS.no for torsdag eller fredag får du opp Sk1494 med 1300 som avgang. Prøver du på onsdag er 0850 avgangs tiden.

Sjekker man wideroe fly i rute, har sk1494 gått 0850 både mandag og i dag, det samme for i morgen.

Hadde tatt en dobbelsjekk i morgen.

Ruten oppereres forøvrig av Braathens regional med en Saab 2000.

Uansett god tur :-)

Last edited:

Noe merkelig. Søker du på SAS.no for torsdag eller fredag får du opp Sk1494 med 1300 som avgang. Prøver du på onsdag er 0850 avgangs tiden.

Sjekker man wideroe fly i rute, har sk1494 gått 0850 både mandag og i dag, det samme for i morgen.

Hadde tatt en dobbelsjekk i morgen.

Ruten oppereres forøvrig av Braathens regional med en Saab 2000.

Uansett god tur :-)

Takk for det. Synes det var litt snodig. Men det er forhåpentligvis systemet til Avinor som ikke er helt oppdaterte. Kanskje det har noe med overgang til vinterprogram å gjøre. Tar nok en dobbelsjekk med SAS i morgen. Gjør forsåvidt ikke noe om den går tidligere. Men planen var egentlig å sove litt utpå..

Men siden flighten som sagt står til salgs med avgang 1300 og ref. infoen til LN-MOW så satser jeg på det går greit. Og ja, gleder meg til å teste SAAB'en...

Ikke verre enn at den går på forskjellig tid på forskjellige ukedager. Avinor sliter litt med slike konsepter .. Sjekk SAS eller wf.no så vil du alltid få de riktige tidene.

Ikke verre enn at den går på forskjellig tid på forskjellige ukedager. Avinor sliter litt med slike konsepter .. Sjekk SAS eller wf.no så vil du alltid få de riktige tidene.

Nå er det ikke Avinor som oppdaterer flytidene på nettsidene heller da. ;)

Såvidt jeg vet sender SAS-systemet ASM-meldinger i standard IATA-format til Avinor, handlingagenter og andre involverte og Avinors systemer er ikke i stand til å håndtere/lese disse korrekt. Slik var det iallefall før, og det ser ut som det ikke har skjedd så mye ...

Widerøe fly-i-rute melder om flighten er oppsatt klokken 1300. Så da slapper jeg heeellt av.

Widerøe fly-i-rute melder om flighten er oppsatt klokken 1300. Så da slapper jeg heeellt av.

Og snille damen på 05400 kunne melde at flighten går klokken 1300 den. Da er det bare å gjøre seg klar for London!

Back