• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK reg fra 2003?

OSLflyer

ScanFlyer Silver
Fra 2003 hadde jeg disse som ikke ble notert den gangen og håper noen som kan bistå.

04 januar 2003: OSL - CPH, SK457
15 april 2003: OSL - EWR, SK907
18 april 2003: EWR - OSL, SK908
14 juni 2003: OSL - CPH, SK1461
14 juni 2003: CPH - PRG, SK767
15 juni 2003: PRG - CPH, SK768
15 juni 2003: CPH - OSL, SK466
29 august 2003: OSL - CPH, SK1465
30 august 2003: CPH - OSL, SK1450
 
Dessverre - det er over fem år siden ..

Skjønner, men hva med SK907/908 :question:
Det var faktisk siste gangen jeg fløy med 767 før de byttet til 330, men dessverre i en altfor kort periode. Husker min siste 907/908 med 767 veldig godt. Vestover var det kun 6 biz pax hvorav vårt reisefølge sto for halvparten av omsetningen. Synd at SAS ikke klarte å oppretthode denne ruta. Å reise vestover i en 757 er ikke ingen option, slik at valget har blitt litt østover før en snur og drar vestover i en 330.

Hvor mange 767 hadde SAS igjen i tjeneste på den tiden (april 2003)?
 
Back
Top