• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sk internett innsjekk med infant?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Kan en ikke sjekke inn på nett dersom en reiser med barn på fanget med SAS? Får bare sjekket inn ene datteren min på 2 år, ikke mor eller søsteren. Med mobil innsjekk får de beskjed om at det ikke er tilgjengelig og må sjekke inn på flyplass.

Synes det er forferdelig mye tull med den innsjekkingen dersom en ikke reiser alene uten bagasjen...

Ingen problem å sjekke inn med INF på WF med SAS sin app i alle fall. Arvingen får til og med eget boardingkort.

Det er av og til litt kluss med innsjekk på nett når man reiser med infant, men som oftest går det greit,

Funker av og til bra, av og til ikkje. Greidde aldri å finne noko system, med hadde mest trøbbel frå BGO, trur eg. Er ferdig med dette, enn så lenge no. :)

Ja, har skjelden vært en problemstiling for oss sidne vi pleier ha eget sete, men akkurat på denne flighten var det bare to ledige seter, så da må yngstemann på fanget.

Jeg vet ikke hvordan det manifesterer seg på web-innsjekk, men de innebygde seterestriksjonene gjør iblant det problematisk å gi seter der man helst skulle ønske de.

Back