• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK FEILPRISING

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Satt og tittet på weben i helgen. Fant en pris til Shanghai på 3.965 + taxes 331. Også for weekend. Ringte SK fordi jeg skulle bruke denied boarding vouchere.

PRISEN ER FEIL, KUN ANSATTES PRIS. VIL BLI FJERNET....... STÅ PÅ IKKE-SK ANSATTE.

Det var da voldsomt som SK roter med prisene til PVG for tiden!:wow:

Er det ikke et prinsipp at avertert pris er bindende, da? Ellers kan man jo begynne å snakke om villedede markedsføring.......

Sikker på at dette stemmer? Prisen stemmer ikke overens med noen ansatt pris jeg har hørt om, heller ikke K-klasse.

Ved telefon til BUSK sa de at farecode KEMPLWEB var det . Dessuten prøvde jeg SAS.SE
og kom ut med SEK 15.000 på det jeg kjøpte for NOK 4.346 totalt pr. pax.

Avslutter denne tråden.

I går kveld fixet de prisene etter vel tre dager etter det ble oppdaget ved min telefon da jeg ville bruke denied boarding kuponger på reisen til Shanghai som betaling.

Hadde da billetten allerede i hende til tot kr.4.346 for weeknd. Da gikk prisen opp til kr. 13.986 siden de ikke har weekendprisewr til PVG. Ukeprisen spratt fra det samme til kr. 9.986.

Fare : "Internet empl fare"

Back