SK 973 CPH - BKK cancelled i natt

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ser på CPH sine hjemmesider at SK sin flight til BKK i natt er kansellert.

Noen som vet hvorfor??

BF:cool2
 
SK995 gik stort set til tiden ,offblck 4 minutter sent.
Der er lige nu en A330 ude(LNRKH) og at 973 aflyses kan jo skyldes at der vælges at
bruge den A340 som skulle til BKK til noget andet.
Hilsen
Ole
 
ORD var også en del forsinket igår, så SK slider lidt på IC i disse dage.

BKK er vel den man "vinder" mest på at aflyse, da flyet står på jorden i forholdsvis lang tid derude - kombineret med lang flyvetid. I sidste ende er det nok det der rammer færrest pax.
 
Det er kanskje også et moment for SAS at man har mange partnere som man kan route pax på til BKK, ikke minst TG sin direkte rute neste formiddag.
 
BKK er vel den man "vinder" mest på at aflyse, da flyet står på jorden i forholdsvis lang tid derude - kombineret med lang flyvetid. I sidste ende er det nok det der rammer færrest pax.

Stemmer sikkert, men rammer mange likevel; disse ukene er absolutt alle SK-avganger fra Bangkok og hjem full-/overbooka .
 
Last edited:
Stemmer sikkert, men rammer mange likevel; disse ukene er absolutt alle avganger fra Bangkok og hjem full-/overbooka .

Selvfølgelig rammer det mange - det gør aflysninger altid. Derfor forsøger man vel altid at begrænse skaden mest muligt, så det totalt set rammer færrest mulige pax. I SK's rutenet kan BKK være en mulighed for at hente ind på normalplanen igen hurtigst muligt - pga. lang flytid og langt stop i BKK.
 
Selvfølgelig rammer det mange...

Ja, ikke minst crewet som ligger i BKK og HELT sikkert vil hjem!:up:

Den store bussflåten til SAS jobber på spreng om dagen, og det gir seg utslag i mye snag. Vi hadde f.eks. en stor lekkasje i det "gule" hydraulikksystemet hjem fra EWR med SE-REF. Sto vel en stund i hangaren den også skulle jeg tro.
 
Ja, i disse vinterferietider er det vel mye fulle fly til BKK, og jeg vil tro de skal slite med å finne nok ledige seter med partnere det neste døgnet.

BF:cool2
 
Back
Top