Var så heldig her om dagen å få en tur med LN-RRD, en -600 som fly i Svensk produksjon.
Denne maskinen, og da regner jeg med dette også gjelder flere eller alle av-600 som ikke flyr Norsk produksjon til vanlig, var konfigurert mer likt de orginale SK -700'ene (RNN,RRN,RNO osv)
Samme setetype (de med bevegelig hodestøtte), samme toalett konfig (to bak) og metaldører på skap ol i Gally mm.(noe jeg forøvrig ikke har sett på en 737 før)
Noen grunn til at det er så stor forskjell innad i -600 flåten. Ble ikke disse bestillt alle under ett, slik at det ville vært naturlig med samme innredning? Er vel også 120 vs 123 seter
Har prøvd å søke litt, men ikke funnet noe her på forumet..
Denne maskinen, og da regner jeg med dette også gjelder flere eller alle av-600 som ikke flyr Norsk produksjon til vanlig, var konfigurert mer likt de orginale SK -700'ene (RNN,RRN,RNO osv)
Samme setetype (de med bevegelig hodestøtte), samme toalett konfig (to bak) og metaldører på skap ol i Gally mm.(noe jeg forøvrig ikke har sett på en 737 før)
Noen grunn til at det er så stor forskjell innad i -600 flåten. Ble ikke disse bestillt alle under ett, slik at det ville vært naturlig med samme innredning? Er vel også 120 vs 123 seter
Har prøvd å søke litt, men ikke funnet noe her på forumet..