SK 403 26/10

hanswest

SAS Customer
Medlem
Ahhh, da har man skaffet seg billett til SAS´ siste ordinære tur med gode gamle MD80. Kjenner at jeg både gleder meg og gruer meg. Nærmest født og oppvokst på Værnes som man er, hvos et av kjennetegnene til SAS alltid har vært "motorene bak og oppe" blir det rart at denne arbeidshesten ikke skal betjene oss passasjerer mer.
Det virket som om turen var godt fullbooket, men var lagt ut en ekstra Plus-rad, så da ble det... Skal man ta på dress, skjorte og slips tro...

Hei Hanswest!

Hva med trønderbunad da? Skinnvest, tennissokker og tresko?? Og kanskje en liten tynn en på lomma??

Hahaha, vært morsomt ja! :)

Kim

Jeg kan vel klare å hoste opp et par tennissokker, men ellers ligger jeg dårlig an når det gjelder trønderbunaden. Og den på lomma var det litt planen at SAS skulle varte opp med...!

Du vill inte åka med på sista flighten för SE-DIR som går 13:00 från Köpenhamn till Oslo - flygtid: 1:35 via Kristiansand etc :)

Skal den lande i Kristiansand ?

Nej, vi flyger nordväst från Danmark in mot norska kusten och följer kusten nordöst mot Oslo. Flygtiden är 1:35 istället för 0:55 för att vi ska hinna äta, dricka, ta bilder i cockpit och ha det skoj :)

Jeg får være med på den siste ORDINÆRE turen! Og det gleder jeg meg til. Det blir sikkert en flott tur opp til Oslo også, for de som får være med der.

Jeg får være med på den siste ORDINÆRE turen! Og det gleder jeg meg til. Det blir sikkert en flott tur opp til Oslo også, for de som får være med der.

Vi ses ombord! Kul!

Vi är cirka 90 man från BusinessClass SE/NO/DK på SK403 och sen är vi nästan 120 man i CPH Gold Lounge med bubbel + buffé + möjlighet att träffa besättningen på BC001 flighten etc.

Back