SK 1871 SVG-CPH mandag morgen forsinket?

SVG

ScanFlyer Blue
Er det noen som vet hvorfor denne avgangen er utsatt (til kl.07.20) ? Jeg skulle reise med denne,men ble i kveld ombooket til SK 1873 kl.06.45. Dette fikk jeg først vite etter å ha ringt 05400. Meldingen jeg fikk på min mobil sa bare at flighten var var utsatt til 07.20 ! Skal videre til Brussel.

Hvorfor får jeg da ikke melding om flybytte ?

Nei, si det. Booket på sas.no eller et annet sted?

Reisebyrået skal varsle deg som slik, har du booket på sas.no så skulle/skal/burde de gi beskjed.

Til Brussel gikk det greit,fordi flyet fra SVG ankom 20 min. før ankomstid og flyet til Brussel var utsatt 20 min. på grunn av dårlig vær på CPH søndag kveld. Men flyet som jeg ønsket å bruke tilbake i går kveld kl.20.55 fra CPH ble kansellert kort tid etter gate viste på skjermen(mindre enn en time før avgang):headbang.Det ser ut som om det var crewmangel igjen ! Er det noen som vet den eksakte årsaken ?

Til Brussel gikk det greit,fordi flyet fra SVG ankom 20 min. før ankomstid og flyet til Brussel var utsatt 20 min. på grunn av dårlig vær på CPH søndag kveld. Men flyet som jeg ønsket å bruke tilbake i går kveld kl.20.55 fra CPH ble kansellert kort tid etter gate viste på skjermen(mindre enn en time før avgang):headbang.Det ser ut som om det var crewmangel igjen ! Er det noen som vet den eksakte årsaken ?

Re WF's side var det crew:cry:
This wasn't exactly your days. Better luck next time:up:

Sannsynligvis en som er blitt syk, eller noe er skjedd, uten at det har vært stand-by tilgjengelig. Da blir recovery vanskelig.
Men helt klart en kjedelig situation.

Back