SK 049 imorgen torsdag 4/10

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date

GF1

ScanFlyer Gold
Jeg skal i morgen reise fra Sundsvall kl.09:40 med SK 049 til Arlanda. Noen som kan se hvilket individ som er satt opp? Formodentlig en 737-600.

Etterpå blir det vel LN-RRX til OSL og LN-RPX videre til KRS, med bare 50 minutter på OSL, med bagasje!:(

Hjemturen fra Sundsvall ser ut til å bli en ren 737-600-tur, etter at flyvningen ARN-OSL ble endret fra 737-800. Lurer på hvordan det gikk med min reserverte vindusplass da...

Takk, Discus! Jeg hadde glemt at man også kunne bruke Widerøes side til å finne info om SK-fly på flyplasser som ikke betjenes av Widerøe.

Da blr det vel LN-RRD jeg kan glede meg til å fly med.

Takk, Discus! Jeg hadde glemt at man også kunne bruke Widerøes side til å finne info om SK-fly på flyplasser som ikke betjenes av Widerøe.

Da blr det vel LN-RRD jeg kan glede meg til å fly med.

Hvis du skal glede deg til å fly 600, bør du sitte langt fram i flyet, for bak er det trangt :old

Hvis du skal glede deg til å fly 600, bør du sitte langt fram i flyet, for bak er det trangt :old

Mine bein er slik laget at lårene er forholdsvis korte - og leggene altså forholdsvis lengre. Dermed trives jeg i de fleste flysetene. Jeg sammenlignet meg med sidemannen som satt på 3B i dag. Han hadde det trangt der, selvom han sikkert ikke var så veldig mye høyere enn meg.

Jeg hadde valgt sete langt bak (19F) og trivdes der på flyvningen fra Sundsvall. På de to neste flyvningene hadde jeg 4A fra Arlanda og 3A fra Gardermoen. I ettertid ser jeg at jeg heller burde ha valgt noe langt bak, for der er det ofte ledige seter rundt en. Ulempen her er at tekoppen kommer så sent at man ikke rekker å drikke den før man må slutte.

Back