• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjøflybilder - Kilen/Fornebu 2009

Seabee

ScanFlyer Silver
Sjøflybilder - Kilen/Fornebu 2009

Disse hører egentlig til i "sjøflyforumet"...men jeg tenkte det var greit med en avveksling fra alle bildene fra GDM :colgate:

Bildene er tatt i juli og september 2009. "Lenge leve Kilen" :up:

SPB-Kilen-08-1024.jpg

LN-LMJ-03-1024.jpg

LN-ABK-06-1024.jpg

LN-ABK-07-1024.jpg

LN-AEZ-04-1024.jpg

LN-BIK-04-1024.jpg

LN-BGO-02-1024.jpg

SPB-Kilen-07-1024.jpg

LN-HOO-02-1024.jpg

LN-KCA-04-1024.jpg

Steinar
http://www.seabee.info

Re: Sjøflybilder - Kilen/Fornebu 2009

Alldeles praktfulle bilder Steinar, tusen takk for at du delte de med oss. De gjorde godt midt på vinteren, og i morgen ser vi forhåpentligvis sola her i Tromsø! Men GRM, hvor er nå det da mon tro?!;)

Men GRM, hvor er nå det da mon tro?!

Mon tro om ikke GRM er Grand Marais - Grand Marais/Cook Country Airport (MN, USA) ? :p

Men jeg vet hva du tenker på... Har fått det for meg at GDM er Gardermoen, men det er det tydeligvis ikke :headbang

Kanskje det var for mange år siden at forkortelsen GDM ble brukt - eller er jeg helt på jordet...? Ikke lett å få med seg alt, for en som tror at Rakkestad er hovedflyplassen i Norge!

Si hei til sola fra oss "søringa"! :drink

Jeg skjønte hva du mente, og OSL het GEN i "gamle dager".:)

Veldig deilig avveksling! :D Nydelige bilder, altså! Ser det er et par registreringer jeg har selv fra fly-by's på hytta i Kragerøskjærgården.. hehe

Flotte bilder! Sjøfly hadde vært artig å prøvd en gang! :)

Back