• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjøfly i Lyngørtraktene?

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Sjøfly i Lyngørtraktene?

Er det noen som vet om det er sjøflybevegelser i Lyngørtraktene i sommer? Jeg skal være et par uker på hytte der nede og det hadde jo vært moro å spotte litt....

Re: Sjøfly i Lyngørtraktene?

Ingen der med eget sjøfly såvidt jeg kjenner til.

Heller ingen hyttefolk der som bruker Fonnafly. De har kanskje ikke råd... :colgate:
Du frekventerer en av dems publikasjoner og vet vel ellers hvem som habiterer Lyngør.

Sorry, no can help. :cool:

En av mine kollegaer,Conrad Holm,hadde i mange år sin Cessna 185 liggende ved hytta.Han brukte flyet til å pendle mellom Lyngør og Kilen når han skulle på jobb.Han har solgt flyet ("...nesten halve lønna gikk med til å drive flyet"),men jeg tror han leier fly ved enkelte anledninger.Ellers er det ikke noe fly i Lyngør,dessverre.

Vi har hytte i Aakvåg med fri sikt til Lyngør.Hvor skal du være,CK?

Jeg er ikke så kjent, Stein - dette er min første sesong - men Gjeving heter det visst der jeg skal tilbringe minst en uke i år, med utsikt til Lyngør

Gjeving,ja! På fastlandssiden.Vi fyller bensin til båtmotoren og handler der.Det er en flott kro/cafe ned ved sjøen.Vi pleier å ta en tur dit en gang iblant.

Ligger vel også et sjøfly syd i Kreppa , rett nord for Kragerø , mulig at det er Bergesen' siden Narida også ligger der.

Back