Sjøfly i Lyngørtraktene?

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Sjøfly i Lyngørtraktene?

Er det noen som vet om det er sjøflybevegelser i Lyngørtraktene i sommer? Jeg skal være et par uker på hytte der nede og det hadde jo vært moro å spotte litt....

Re: Sjøfly i Lyngørtraktene?

Ingen der med eget sjøfly såvidt jeg kjenner til.

Heller ingen hyttefolk der som bruker Fonnafly. De har kanskje ikke råd... :colgate:
Du frekventerer en av dems publikasjoner og vet vel ellers hvem som habiterer Lyngør.

Sorry, no can help. :cool:

En av mine kollegaer,Conrad Holm,hadde i mange år sin Cessna 185 liggende ved hytta.Han brukte flyet til å pendle mellom Lyngør og Kilen når han skulle på jobb.Han har solgt flyet ("...nesten halve lønna gikk med til å drive flyet"),men jeg tror han leier fly ved enkelte anledninger.Ellers er det ikke noe fly i Lyngør,dessverre.

Vi har hytte i Aakvåg med fri sikt til Lyngør.Hvor skal du være,CK?

Jeg er ikke så kjent, Stein - dette er min første sesong - men Gjeving heter det visst der jeg skal tilbringe minst en uke i år, med utsikt til Lyngør

Gjeving,ja! På fastlandssiden.Vi fyller bensin til båtmotoren og handler der.Det er en flott kro/cafe ned ved sjøen.Vi pleier å ta en tur dit en gang iblant.

Ligger vel også et sjøfly syd i Kreppa , rett nord for Kragerø , mulig at det er Bergesen' siden Narida også ligger der.

Back