SIN-DPS med hvem? (splittet)

ex_trd

*A Gold/OW Emerald
Nei, 110k. Men det ble jo bare et par tusen ekstra, så det gjør ikke så mye fra eller til.
Ser at KLM tilbyr biz SIN-DPS i 77W til 3000kr, så det er jo også et greit valg.

Med tanke på at det bare er 2 og en halv times flytur fra SIN til DPS er jo Air Asia et vel så godt valg som nederlenderne?

Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Med tanke på at det bare er 2 og en halv times flytur fra SIN til DPS er jo Air Asia et vel så godt valg som nederlenderne?

Air Asia har base i KUL og flyr ikke direkte SIN-DPS. Jetstar Asia vil derfor være et mer naturlig valg dersom man går for lcc. Synes dessuten at Jetstar er å foretrekke fremfor Air Asia (men sikkert ikke mot KLM i biz...)

De flyr SIN-DPS for ca 500kr tur retur, men jeg tror ikke jeg vil ødelegge en slik ferie med LCC :)

De flyr SIN-DPS for ca 500kr tur retur, men jeg tror ikke jeg vil ødelegge en slik ferie med LCC :)

Men er KLm sine 77W med 10-seter i bredden så mye bedre da ;)

På SIN-DPS er vel SQ å foretrekke.

Men er KLm sine 77W med 10-seter i bredden så mye bedre da ;)

På SIN-DPS er vel SQ å foretrekke.

Tviler sterkt på at KL har 10 i bredden i biz^_^
Enig i at SQ er å foretrekke, men de er fort dobbelt så dyre.

Ja, det er ille. Det samme har SQ på disse regionale rutene, i alle fall på vår SIN-BKK flight.
Ser at Qatar også flyr SIN-DPS med 77W, og de er enda billigere i biz enn KLM.
Jaja, lenge til turen uansett, så har en del tid til å søke på tilbud.

Du aner ikke hvor feil du tar.

Ok - ser Air Asia har utvidet siden jeg fløy med de for drøye 3 år siden. Selv om de nå flyr vinge mot vinge, står jeg uansett ved at Jetstar ville vært mitt valg basert på opplevelsene jeg har hatt ombord. Rangerer Jetstar og Tiger foran Air Asia, men det er som sagt noen år siden, så mye kan ha forandret seg...

Ja, det er ille. Det samme har SQ på disse regionale rutene, i alle fall på vår SIN-BKK flight.
Ser at Qatar også flyr SIN-DPS med 77W, og de er enda billigere i biz enn KLM.
Jaja, lenge til turen uansett, så har en del tid til å søke på tilbud.

Jeg har hengt med en del reiseglade expats her nede noen dager nå, og Qatar biz virker helt klart som den prefererte ruten til DPS. Både kvalitet og litt pris.

Ja, etter å ha sett bilder av kabinen til QR virker den helt klart å foretrekke. 2-2-2 config med 70" pitch er bra greier, selv om det bare er en to timer flight.

Ca 2900, en hundrelapp eller to mindre enn KLM. Samme flytype, bedre benplass, færre seter i bredden og jeg vil tippe bedre mat, drikke og service.

Back