• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sign up for M&M på LH og få 2K Bonuspoeng

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Sign up for M&M på LH og få 2K Bonuspoeng

Fikk denne på mail fra LH

Join Miles & More today and receive 2000 welcome miles.

With this exclusive offer we would like to reward you as our Lufthansa Online Newsletter subscriber - if you join Miles & More today. To take advantage of this special welcome gift, just click on the link below.

Miles & More is Europe’s largest frequent flyer programme and is filled with many benefits for you. Earn award miles every time you fly, rent a car, stay at selected hotels, shop tax-free and much, much more. Spend your earned award miles on flights and flight upgrades, on online or on-board shopping at WorldShop or you can treat yourself to a stay at a luxury hotel, to mention just a few of your numerous options.
blind.gif
spacer.gif
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif] Your membership is totally free – and the 2000 award miles will be automatically credited to your account if you:[/FONT]
blind.gif
bullet_sharp_grau.gif
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif]Simply sign up for this limited offer before 7 December 2009.[/FONT]
blind.gif
bullet_sharp_grau.gif
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif]Living in any of the following countries: Denmark, Estonia, Finland, Latvia, Lithuania, Norway or Sweden.[/FONT]
blind.gif
bullet_sharp_grau.gif
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif]Activate your bonus by registering your new card in your next booking when flying with any of the 25 Star Alliance airlines before 30 June 2010.[/FONT]
spacer.gif
blind.gif
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif]Join now and look forward to receiving 2000 welcome miles from Europe’s largest frequent flyer programme. We hope you will enjoy discovering the many benefits.[/FONT]

Og her er linken

http://www.miles-and-more.com/onlin...ion?nodeid=2218863&l=en&cid=1000354&ESC=ESTO4

Re: Sign up for M&M på LH og få 2K Bonuspoeng

Det er vel ikke mer enn det SAS tilbyr. Tror EB tilbyr 2500 poeng hvis du signer up! Det var iallefall slik før!

BF:cool2

Jaja, jeg meldte meg på i alle fall. Har 20.000 i EB som jeg skal bruke opp, ellers flyr jeg oftere LH enn SAS ut av landet. Eller er det mulig å overføre, forresten?

Nei, man kan ikke overføre.

Jeg fikk i allefall ikke 2500p fra EB når jeg meldte meg inn i okt.

Jeg har ikke signet meg opp i og med at jeg er M&M medlem. Men jeg ser at jeg har fått 500 Award miles for å ha "lest" mailen som jeg fikk.

Hva var nå forskjellen igjen? Kan Award miles og brukes ifb poenguttak?

Det var jeg også med.. Hvor lenge tar det før poenga kommer inn?

Du må nok fly en tur først:
[FONT=arial,verdana,helvetica,sans-serif]Activate your bonus by registering your new card in your next booking when flying with any of the 25 Star Alliance airlines before 30 June 2010[/FONT]

Fikk også tilbudet, som kunne vært fristende siden vi har forlatt EB ( har kun noen poeng å brenne av ), men siden vi sitter med over 20.000 gamle OnePass poeng fra midt i nittiåra, vil vi regge all Star der...

Har faktisk litt mer tro på US bonusprogram siden de foreløpig, men hvor lenge :question:, er konkurranse mellom programmene der borte. I Europa går vel konkurransen ut på å redusere verdien for folk flest...:(

Har faktisk litt mer tro på US bonusprogram siden de foreløpig, men hvor lenge :question:, er konkurranse mellom programmene der borte. I Europa går vel konkurransen ut på å redusere verdien for folk flest...:(

Og OnePass er som du skriver, "evigvarende", enn så lenge.

Når det gjelder med *A partnere..gjelder det også innenlands? :)

Regna med at det var grunnen, men hadde håpet på at det var en hvilken som helst flight og ikke en kvalifiserende flight :D

Jeg har ikke signet meg opp i og med at jeg er M&M medlem. Men jeg ser at jeg har fått 500 Award miles for å ha "lest" mailen som jeg fikk.

Hva var nå forskjellen igjen? Kan Award miles og brukes ifb poenguttak?

Det ER "award" miles som brukes til uttak. "Status"-miles holder rede på om du er blue, silver, gold eller hon.

Back