Da har jeg avbestillt min Icelandair billett siden jeg vill til MIA isteden. Siden FI ikke går til MIA så ble det BA likevellPrisen ble 14.746 + 1.100 i setevalg noe jeg syns er blodpris for setevalg!!!!! Hvorfor tar BA så vanvittig mye i setevalg? Grunnen til a jeg bestillte sete hvar at det nesten hvar fult på vindussete raden. Å jeg syns det er best med vindussete
Noen andre som har reist på med BA på bussines classe ? Hvordan er maten osv...
PS: jeg vet at FI går til Orlando Sanford men siden biletten koset nesten 13000 så falt BA sitt tilbud mere i smak.
Et bra valg. Hvilket sete har du valgt? Ja, å velge sete er dyrt hos BA, det er kun sølv og gullkunder som kan velge uten kostnad. På 744 er Upper Deck de mest poulære setene og det er dem de fleste synes det er verdt å betale for.
Jeg velger å reise BA Club World hovedsakelig pga. setet. Der slår BA de fleste av konkurentene over dammen, fordi setene kan legges helt flatt og på den måten er det større sjanse for en god natts søvn.
Trip reportene som er linket til i posten over gir en pekepinn på servicen ellers.
Last edited by a moderator: