Setevalg hos Lufthansa A340-600

Mekum

ScanFlyer Blue
Jeg fant ingen tråd på akkurat dette, dere får ha meg unnskyldt om det likevel finnes en.

Vi er fire som skal fly med LH's A346 på coach, tenker da å sitte 2 og 2 ved vindu på høyreside. Ser da at det er en mulighet å sitte ved trappa ned til toalettet og på den måten slippe å ha noen ved siden av seg over midtgangen. Forstår da at alle som skal på toalettet vil passere oss, men er dette alt eller vil man sitte så nært toalettene at man faktisk hører at det blir trukket opp eller det som verre er av dolyder? Noe som har sittet der som vet?

Alternativet er selvsagt å sitte lengre bak og da unngå toalettene, men om det ikke er noe ekstra støy/hassel så er det deilig å slippe å ha noen rett ved seg på andre siden av midtgangen.

(jeg har selvsagt sjekket seatguru, men der står det egentlig ikke noe om disse setene).

Re: Setevalg coach A346

Jeg ville i aller høyeste grad styrt unna området ved trappen. Det er 3-4 toaletter der nede, samt en liten drikkestasjon like ved, så en voldsom trafikk av passasjerer.

Re: Setevalg hos Luftahansa

Jeg fant ingen tråd på akkurat dette, dere får ha meg unnskyldt om det likevel finnes en.

Vi er fire som skal fly med LH's A346 på coach, tenker da å sitte 2 og 2 ved vindu på høyreside. Ser da at det er en mulighet å sitte ved trappa ned til toalettet og på den måten slippe å ha noen ved siden av seg over midtgangen. Forstår da at alle som skal på toalettet vil passere oss, men er dette alt eller vil man sitte så nært toalettene at man faktisk hører at det blir trukket opp eller det som verre er av dolyder? Noe som har sittet der som vet?

Hei, satt ved en feiltagelse på 39 DE på en nattflight MUC-DXB (LH) - kort for talt den værste natten i mitt liv, det var trangt og fryktelig mye trafikk. Sats heller på 29HK eller der omrking.
God tur

Re: Setevalg hos Luftahansa

Hei, satt ved en feiltagelse på 39 DE på en nattflight MUC-DXB (LH) - kort for talt den værste natten i mitt liv, det var trangt og fryktelig mye trafikk. Sats heller på 29HK eller der omrking.
God tur

Det var jo en ganske klar oppfordring. Har plass 45 H,K og 46 H,K, var fullbooket lengre frem med unntak av de rundt toalettene. Men siden dette er dagfly til SFO så satser jeg på at det er langt nok unna trafikken til at det går greit. Takk for svar!

Back