Seteplassering SK 737-600

Hei!

Noen som vet hvilke rad på SAS sine 737-600 som ikke har vindu? Holder på med innsjekking og vil styre unna den raden, selvfølgelig.

Takk på forhånd.

Re: 737-600

Tar jeg feil om det er rad 6 og 8?:) Veldig usikker her, men tror det skal være de 2.

Er bulkhead på SKs 736 veldig dårlig? Har valgt 1F på BGO-AES-TRD i morgen, men synes det var rart at 5 av 6 bulkhead-seter stod ledig, mens mange vindu-/midtgangseter bakover er tatt. Er 10 A/F mye bedre?

bulkhead.jpg

Last edited:

1 F er meget bra - bare til å kjøre på! Eneste er nærheten til toalettet, men regner med at det ikke vil ha noe å si på en slik tur. God tur :)

01F var bra når første del av flyet var reservert for fullpris og EBG. Nå er rad 1 øverst på min nei-liste pga at sjansen for ledig midtsete er lav.

1 F er meget bra - bare til å kjøre på! Eneste er nærheten til toalettet, men regner med at det ikke vil ha noe å si på en slik tur. God tur :)
Ok, takk for kjapp tilbakemelding. :)

01F var bra når første del av flyet var reservert for fullpris og EBG. Nå er rad 1 øverst på min nei-liste pga at sjansen for ledig midtsete er lav.
Jeg får sjekke igjen i morgen tidlig, og evt bytte bakover hvis midtsetet har blitt tatt. Det går et direktefly BGO-TRD 20 min tidligere, så får håpe at det blir lite folk via AES.

Last edited:
Nødutgang sk 737 600

Hei, har blitt flyttet en rad bakover til rad 11 på sk271 i dag og frykter dette er nødutgang? Stemmer det? Reiser med to små, så blir evt flyttet. Dette er 737-600 versjonen med 22 rader. Ser ikke om det er x-eurokonfig.

Nødutgang sk 737 600

Ok, takker, da blir vi ikke tvangsflyttet. Sikkert vært flybytte eller noe. Rad 10 er kanskje bare to seter?

Back